toro Posted June 13, 2016 Share Posted June 13, 2016 Hallo ik heb denkelijk een probleem met een druivenstruik,namelijk de franziska,Die heeft plots bruine vlekken opde bladeren ??De andere druiven die er naast staan hebben niks!!Alle druivestokken staan in dezelfde grond en zijn allen op so4 stokken geentWat kan dit zijn? Wat is de behandeling ? Gaat dit op de andere druiven over?Alvast bedankt Zie foto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted June 14, 2016 Share Posted June 14, 2016 bacterie misschien?linkje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
windindewilgen Posted June 14, 2016 Share Posted June 14, 2016 Ik ken het ook van bepaalde rassen, het vreemde is, bij mij althans dat het enkel in de oudere bladeren voorkomt en vooral die in zonlicht staan.Half schaduw en beschutte bladeren hebben er duidelijk minder last van Vocht te kort in warme periodes? Of toch een of ander :iets:?Ik doe er niks aan, er worden zoveel bladeren gevormd. Quote Meer dan 180 rassen abrikozen, perziken en amandelen te koop . De kleinste met de grootste keuze. http://www.windindewilgen.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts