marianne oppie Posted June 14, 2011 Share Posted June 14, 2011 (edited) Hallo allemaal, Ik ben Marianne en heb sinds september een volkstuintje, ik ben hier erg blij mee aangezien mijn achtertuin toch wel wat vol kwam te staan.Na veel puin ruimen en de kas opknappen, ben ik nu alles aan het uit proberen. Ik hou er van om van alles te kweken, bomen, planten, bloemen en groenten. Edited June 14, 2011 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marianne oppie Posted June 14, 2011 Author Share Posted June 14, 2011 hierbij nog een paar foto's Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helly Posted June 14, 2011 Share Posted June 14, 2011 Ziet er goed uit Marianne. Welkom op dit forum! Quote Good things come in small packages Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted June 14, 2011 Share Posted June 14, 2011 Welkom! Quote Giga-gaas.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
jasmin Posted June 14, 2011 Share Posted June 14, 2011 Hoi Marianne, Welkom hier!! Mooie kas, ben op slag jaloers... wij mogen hier in Amersfoort slechts een kas neerzetten ter grootte van de oppervlakte van een gemiddeld toilet... poepie klein, geschikt voor 3 tomaten... Geniet er lekker van... Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicolette Posted June 14, 2011 Share Posted June 14, 2011 welkom! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rommert Posted June 14, 2011 Share Posted June 14, 2011 welkom allemachtig wat een kas! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
greetje11 Posted June 14, 2011 Share Posted June 14, 2011 Welkom hier, en wat een mooie kas, die is dus gewoon blijven staan Mazzle hoor beetje kas kost een kapitaal. Ziet er goed uit allemaal. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marianne oppie Posted June 15, 2011 Author Share Posted June 15, 2011 Welkom hier, en wat een mooie kas, die is dus gewoon blijven staan Mazzle hoor beetje kas kost een kapitaal. Ziet er goed uit allemaal. Nou niet helemaal, De oorspronkelijke houten kas stond op instorten en was echt gevaarlijk, we hebben alles verwijderd behalve het houten geraamte en toen alles weer met aluminium opgebouwd en grote ramen er in. Ik kon ook een nieuwe kas door de vereniging laten plaatsen en dan huren maar dan was het een klein kasje geworden. Zelf vind ik het oude model druivenkas ook mooier. Mijn druif staat nu ook gescheiden van de rest, i.v.m. ziektes. Ben ook wel heel erg blij met mn kas. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jos Posted June 15, 2011 Share Posted June 15, 2011 Welkom op het forum Marianne.Je kas en tuin zien er top uit, echt iets om trots op te zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts