Nieuw Posted July 6, 2016 Share Posted July 6, 2016 Hierbij wilde ik de bloemen met jullie delen. Hierna moet vast vrouwelijke bloemen groeien? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flup Posted July 6, 2016 Share Posted July 6, 2016 Over het algemeen komen er eerst mannelijke bloemen en dan ook de vrouwelijke bloemen bij een pompoen, meloen en courgetteplant. Zonder mannelijke bloemen is er geen bevruchting mogelijk, vandaar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted July 6, 2016 Share Posted July 6, 2016 Je zou ook een eigen moestuinseizoensblog kunnen bijhouden om dit soort dingen te delen?Of meldt het in het Jubeltopic... het-grote-nieuwe-jubeltopic-t14229-480.html blog/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brutus Groenus Posted July 8, 2016 Share Posted July 8, 2016 Ja leuk hè Zou ze nu wel handmatig bevruchten, er zijn op dit moment vrij weinig bestuivers actief (althans bij ons in Groningen dan). Mijn bloem is al een redelijke pompoen, nu een kilo of 3 schat ik Helaas komt er wel meeldauw in het blad, heb ze al twee keer behandeld met een melk oplossing. Quote - word geen slaaf van je bezit - Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts