Dinah Posted July 27, 2016 Posted July 27, 2016 Hallo, Ik heb drie houten aan elkaar geschakelde compostbakken, ooit gemaakt adhv het model uit Landleven.Nu zitten er in mijn compostbakken padjes. Schattige zwarte padjes.Hoe eh.. keer ik nu? Ik durf er niet goed met een riek oid in? Heeft iemand hier ervaring mee? Ik ben dolblij met ze, het gaat om mijn siertuin plus boomgaard thuis en er zitten hier aardig wat slakken. Quote
speets Posted July 27, 2016 Posted July 27, 2016 Daar zou ik ook heel zuinig op zijn. Dus gewoon niet keren Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
pippi Posted July 27, 2016 Posted July 27, 2016 Misschien een aantrekkelijker plekje voor de padden maken naast de compostbak en hopen dat ze verhuizen? Quote
Dinah Posted July 28, 2016 Author Posted July 28, 2016 Ja, goed idee. Maar er zijn al meerdere leuke plekjes. Er zitten padden onder vlonders bijvoorbeeld. En in het ene egelhuis. Ik kan me voorstellen dat een composthoop een soort buffet voor ze is.. Maar voorzichtig de bovenlaag eraf halen, denk I, ze zitten vast niet helemaal onderin Quote
Recommended Posts