Heatcliff Posted August 26, 2016 Share Posted August 26, 2016 Dag allemaal, Ik was zojuist even lekker plantjes water aan het geven (30+ graden binnen door het mooie weer, dan gaat het hard) en kwam ook weer even langs mijn kransworsies. Deze bleek ontploft te zijn, dus heb hem even bijgesnoeid en heb nu mooi 2 grote handen vol blaadjes. Ik weet nog van Vreeken, dat deze plant eetbaar is. Echter, als ik ga zoeken, blijk ik heel weinig er over te kunnen vinden, anders dan dat het een mint-soort is. Weet iemand hier of er ook recepten zijn met kransworsies? Ik zou het leuk vinden als ik er iets mee kan maken. Bij voorbaat dank Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nasuada Posted October 29, 2016 Share Posted October 29, 2016 Ik lees even mee, heb een stekje gekregen vaan Kibas. Quote https://www.deblijehoeve.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Schuli Posted November 1, 2016 Share Posted November 1, 2016 Kransworsies nooit van gehoord leuke naam en heb ook gegoogeld en vind het een mooie plant.Ik ben benieuwd of je recepten krijg succes ermee Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts