weknow Posted October 8, 2016 Share Posted October 8, 2016 Zojuist mijn oerprei uitgeplant. Ik heb nog naar schatting een 30 a 40 flinke bolletjes over voor iemand anders om uit te planten. Versturen, ook van 5 of 10 bolletjes, moet als pakketje, want ze zijn te dik voor de brievenbus.Daarom tegen vergoeding verzendkosten (Kiala, DPD, DHL, postkantoor...kies maar) de hele portie voor de liefhebber. Anders gaan ze in de soep. Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bart646 Posted October 9, 2016 Share Posted October 9, 2016 Ik heb eventueel wel belang bij een stuk of 10/15 Gr Bart Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Lokman Posted October 9, 2016 Share Posted October 9, 2016 Ik zou dan de andere helft heel graag willen. gr, Jan Quote "Natura non nisi parendo vincitur " Link to comment Share on other sites More sharing options...
jootje Posted October 9, 2016 Share Posted October 9, 2016 Als je ze perse in een keer kwijt wil, dan wil ik ze wel! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
weknow Posted October 9, 2016 Author Share Posted October 9, 2016 Mijn voorstel is dan om ze in 3 porties te delen. Voor Bart, Jan en Jootje. Goed? Ik had een totale portie in gedachten omdat verzending relatief duur is als ze te dik zijn voor de brievenbus. Anderzijds...is er moeilijk aan te komen en kost het bij bijv. Vreeken of het Vlaamse zaadhuis heel veel meer. Met enkele bollen zou je (behoudens extreme nachtvorst, want die overleven ze niet) voor decennia genoeg moeten hebben en volop kunnen uitdelen na 1 of 2 jaar. Ik kocht 4 jaar geleden een 10-tal minibolletjes...(Voor 8 Euro of zo) en deel nu al enkele jaren uit. Was alleen een beetje laat dit jaar. Ze moeten snel de grond in, zodat ze voor de winter aan de groei zijn. Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Lokman Posted October 9, 2016 Share Posted October 9, 2016 Prima voorstel!! Dank je voor het delen ik ben er blij mee ik stuur je een pb met mijn adres. gr, Jan Quote "Natura non nisi parendo vincitur " Link to comment Share on other sites More sharing options...
jootje Posted October 9, 2016 Share Posted October 9, 2016 Ik wil me ook terug trekken hoor. Bedacht me alleen dat als je echt alles in een keer kwijt wilde, dat ik het dan wel wilde, en dan had ik wel Jan Lokman ge pb't, want....hij woont in Baarn, ik in Soest. Maar voor nu stel ik voor om ze aan de twee eerste mensen te sturen die gereageerd hebben. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts