Geplaatst: 27 mei 20178 j Auteur Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar die Poolse website.. http://www.polartcenter.com/mobile/Category.aspx?id=355 Ik heb deze site gevonden die best goedkoop is. Maar weet niet of goldfish deze bedoelde en heb er verder ook geen ervaringen mee.
Geplaatst: 27 mei 20178 j Da's een zadenwinkel, toch, Mellie? Of kijk ik erover? Hebben ze daar boompjes?
Geplaatst: 28 mei 20178 j Auteur ben er zelf ook erg blij mee. Mooie dingen. Jammer van de witte wisteria. Uitverkocht maar volgend jaar nieuwe ronde nieuwe kansen Edit: ik heb vanalles besteld en de klantenservice dame Hanna was ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Dacht ook mee over de levering. Super! Nu maar hopen dat de planten net zo geweldig zijn.
Geplaatst: 8 juni 20178 j Auteur Bestelling uit polen binnen. Echt petje af voor ze. Prachtig ingepakt en alle planten zien er geweldig uit. Soms zien bestellingen uit nl er zo treurig uit en dit komt notabene helemaal uit Polen! Goldfish: geweldige site dank je wel!
Geplaatst: 8 juni 20178 j Auteur Haha je wordt ook wel erg gulzig als je al die prijzen ziet.... was nog geen €80 Incl verzendkosten. Geweldig!
Geplaatst: 10 juni 20178 j Tijdens mijn werk bij de Intratuin gisteren, kwam er een koppel naar me toe dat vertelde dat ze een lavendel plant zochten om een lege plek op te vullen. Nadat ik ze vertelde dat die de volgende dag pas weer binnen zouden komen, vertelden ze mij dat er iemand was geweest die meerdere stukken uit hun huidige struik geknipt had. Voortuin of niet, zoiets doe je niet. Alhoewel het al een tijd geleden is dat je pompoenen zijn gestolen, leef ik toch nog met je mee . That's what gardening is all about folks... it's learning to see what's going on with your plants and your soil. You can't just throw a seed and walk away. That's not gardening. That's just carelessness.-Praxxus55712
Geplaatst: 10 juni 20178 j Auteur Alhoewel het al een tijd geleden is dat je pompoenen zijn gestolen, leef ik toch nog met je mee . Grinnik, dank je! Vond het ook heel erg.
Geplaatst: 4 september 20178 j Mellie, Nog steeds tevreden over die Poolse site? Plantjes zijn goed aangeslagen?
Geplaatst: 4 september 20178 j Auteur Yep, zelfs nadat ze 2 weken (sorry plantjes...) in hun potjes hebben gestaan. Het waren er echt te veel om in 1 x te planten. Doen het allemaal geweldig! Echt heeeel blij mee. Geef ook aan iedereen hun link. Mooie kwaliteit en geweldige service voor heel weinig geld. In nl kun je dit echt niet krijgen. Ga voor komend jaar nog 10 bosbessenstruiken bestellen. Maar moet eerst nog ongezien een stuk gazon afpeuteren... [emoji56]
Geplaatst: 5 september 20178 j Dan komt er hier ook nog een druivelaar bij (eerst die akebia er uit halen).
Geplaatst: 6 september 20178 j Neen, er zit bijna geen vruchtvlees aan en het smaakt naar niks. Vind jij het wel lekker?
Geplaatst: 6 september 20178 j Ik heb ze nog nooit gegeten maar heb pas op FB gelezen dat iemand ze heel erg zoet vond maar niet goed wist wat ze er verder mee moest dan alleen vers opeten.Je schijnt wel twee soorten te moeten hebben?
Geplaatst: 7 september 20178 j Ja, anders kunnen bloemen niet bevrucht worden. In het akebia - topic heb ik een foto gezet.
Geplaatst: 15 september 20178 j Nou, ik heb maar één exemplaar, de gewone paarse & had vorig jaar toch dikke vruchten.Dit jaar geen succes wegens drastische snoei ih begin vh jaar.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.