boenkie Posted October 19, 2016 Share Posted October 19, 2016 Ik ga morgen bij een collega een rabarber delen om bij mij in de moestuin te zetten.Nu heb ik gelezen dat je de wonde van de spade eerst moet laten drogen voor je de rabarber plant.Weet iemand of dit klopt?Zou mooi uitkomen,want ik wil hem pas binnen 2 dagen planten.Alvast bedankt, Andy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
simonvb Posted October 20, 2016 Share Posted October 20, 2016 Ik heb mijn rabarber al twee keer gesplitst en zet die direct terug in de grond, geen problemen mee gehad. Dus volgens mij is uitdrogen niet noodzakelijk. Geen idee of het slim is om te laten uitdrogen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted October 20, 2016 Share Posted October 20, 2016 Gaat allebei gewoon goed, het is net onkruid... Hier staan mijn planten nog vol in het blad trouwens, dus of dat zo handig is met delen? De plant is (hier) nog niet genoeg in winterrust. Quote Giga-gaas.nl Kom zaterdag 12 april ook naar de Moestuinforumdag in Zelhem! moestuinforum.nl/forum/50-moestuinforum-dag/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
boenkie Posted October 20, 2016 Author Share Posted October 20, 2016 Volgens mijn collega al afgestorven.dus ok om te splitsen zou ik zeggen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts