boenkie Geplaatst: 19 oktober 2016 Geplaatst: 19 oktober 2016 Ik ga morgen bij een collega een rabarber delen om bij mij in de moestuin te zetten.Nu heb ik gelezen dat je de wonde van de spade eerst moet laten drogen voor je de rabarber plant.Weet iemand of dit klopt?Zou mooi uitkomen,want ik wil hem pas binnen 2 dagen planten.Alvast bedankt, Andy. Quote
simonvb Geplaatst: 20 oktober 2016 Geplaatst: 20 oktober 2016 Ik heb mijn rabarber al twee keer gesplitst en zet die direct terug in de grond, geen problemen mee gehad. Dus volgens mij is uitdrogen niet noodzakelijk. Geen idee of het slim is om te laten uitdrogen. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 20 oktober 2016 Geplaatst: 20 oktober 2016 Gaat allebei gewoon goed, het is net onkruid... Hier staan mijn planten nog vol in het blad trouwens, dus of dat zo handig is met delen? De plant is (hier) nog niet genoeg in winterrust. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
boenkie Geplaatst: 20 oktober 2016 Auteur Geplaatst: 20 oktober 2016 Volgens mijn collega al afgestorven.dus ok om te splitsen zou ik zeggen Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.