Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

simke nokt weer op de deur het word winter.

Featured Replies

Geplaatst:

Hoi

Ja beste mensen zo af en toe heb ik meer dingen te doen. Dan hier aanwezig zijn. In de zomer ben ik lekker op de tuin. Zeker in de avond uurtjes. Waar door het forum bezoeken er een beetjes bij in is geschoten.

maar ik ga het proberen op te pakken. Ik besteed ook tijd aan ander verplichtingen. Waar onder de zorg mijn vader. En dat schieten de uurtjes wel voor bij.

Maar in de winter minder moestuin mogelijkheden dus kom ik hier weer om de hoek kijken. Om te kijken wat en hoe het met jullie is. Ik vindt het altijd fijn om de leuke en niet leuke dingen te lezen.

Voor de nieuwe mensen hier ik ben Simone en gebruik simke. En woon in de randstad. En heb een redelijk moestuin. Van 160 m2. Veder zorg ik voor papa en ben ik bij de scouting verbonden. Naast mij werk in de bso kinderopvang. Vindt ik het leuk om te wecken. En te koken. En lekker buiten te zijn. En probeer te genieten van het leven met de mogelijk heden die ik aan kan.

Groetjes Simone

Geplaatst:

Plezier beleven aan de leuke dingen in het leven is belangrijk.

Daarom (opnieuw) Welkom

Geplaatst:

Leuk dat je weckt en kookt

En welkom terug

Geplaatst:

Hallo Simke wat een leuk verhaal, veel plezier hier...

Geplaatst:

Hoi Simone.. hoe was je tuinjaar?

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:
  • Auteur

Het tuin seizoen begon goed gestemd. Met zaaien op het juiste moment. Maar daar bracht de regen verandering in. Veel zaden zijn weggespoeld. Of haden een moeizame start. Ook mij blad groente wilde niet echt opgang komen. Maar na de regen van de de laatste maanden en de zon zijn ze toch bij getrokken en hebben wij weer grote spits kolen. En ben ik nu bezig de tuin winter klaar te maken. Mijn bodem is gevoed. Morgen nog roggen zaaien en blad op de overige vakken. Compost maken van de tuin resten. En denken over volgend jaar.

Ik heb 1 peren boom die geen vruchten geeft. En ga een ent cursus doen om een boom om te enten de boom staat nu zeker een 10 jaar in de tuin. En geeft geen vruchten. Of nauwelijks vruchten. 2 a 3 stuks dat moet beter kunnen.

Groetjes simone

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.