Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb al heel wat tomatenzaden gekocht voor volgend seizoen, maar nog geen 'witte' exemplaren.

Zijn er vroege soorten onder de witte tomaten? Ik vind enkel late of midden. Onder de kerstomaatjes zou Snow white nog redelijk vroeg zijn. Zijn er grotere witte tomaten die buiten geteeld kunnen worden? Zea's Sonnabend white? Of ook te laat?

• 1 maand later ...
Geplaatst:

@Berryfreak. Heb je het over de vleestomaat, White Tomesol ? Diverse rassen tomaten kunnen nogal verschillende opbrengsten geven.

Geplaatst: (aangepast)

Dat begrijp ik goed maar 7- 11, noo waay. Zelfs met een coeur du beuf (of hoe je het ook mag spellen) haal je makkelijk 20. Zou ze bijna gaan aankopen om het uit te testen xD Ikzelf heb al vele jaren mijn serre vol met tomaten gezet en mijn grootvader heeft twee serres vol met tomaten en grote serres. Dus ik geloof er niet veel van.

aangepast door Gast
Geplaatst:

White tomesol lijkt inderdaad een mid vroege. Het zal voor volgend jaar zijn want mijn tomatenplanning staat al vol. Ik heb White currant en snow white cherry besteld. Ze zijn allebei eerder geel dan wit, maar wellicht steken ze toch genoeg af tegen de rode, bruine en knalgele.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...