Bouwvrouwe Geplaatst: 13 maart 2017 Geplaatst: 13 maart 2017 Wil jevoor mij dat dode onsterfelijkheidskruid nog aan je ruillijstje toevoegen? Quote
appelvrouw Geplaatst: 13 maart 2017 Auteur Geplaatst: 13 maart 2017 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Ciska Geplaatst: 13 maart 2017 Geplaatst: 13 maart 2017 Hier ook genoeg dood spul in de aanbieding nee geintje.... Appelvrouw, dat longkruid ziet er goed uit, ik hoop inderdaad beide kleuren....de cavia's mogen het ook...dus helemaal blij.Ik heb trouwens flink wat van het witte duizendblad voor je opgepot, allemaal kleine uitlopers... het groeit hier echt heeeul hard Quote
appelvrouw Geplaatst: 13 maart 2017 Auteur Geplaatst: 13 maart 2017 Mooi daar ben ik superblij mee. En voor jou: de mariadistel is goed opgekomen..ik reserveer twee plantjes voor je! De onsterfelijkheids geeft nog geen sjoege, maar is nog niet zolang in de kas. De Japanse wijnbes stekjes zijn in ieder geval aangeslagen! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Ciska Geplaatst: 13 maart 2017 Geplaatst: 13 maart 2017 We wachten af.. ..ik heb nog gekeken naar zaailingen NZ spinazie....maar niets kunnen vinden. Hoppa....onder doek. Eens kijken of dat helpt. Quote
Kim Geplaatst: 14 maart 2017 Geplaatst: 14 maart 2017 Hoi Appelvrouw, zou jij toevallig nog een stukje knoflookbieslook kunnen missen? Ik had nog wat zaadjes maar wat oud ondertussen en dat doet precies niet veel Quote
appelvrouw Geplaatst: 14 maart 2017 Auteur Geplaatst: 14 maart 2017 Hallo Kim ja dat gaat wel lukken..Chinese bieslook voor jou. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 14 maart 2017 Auteur Geplaatst: 14 maart 2017 IK heb nog en paar vragen: Wie wil er wat eierdoosjes van 6 stuks ei voor mij bewaren? Ik heb er iets van 15 nodig.Gezocht stalen pan met inhoud van 12 liter minstens. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Wortel Geplaatst: 14 maart 2017 Geplaatst: 14 maart 2017 Wil je ook grotere eierdoosjes? Ik heb nog wel voor 10 stuks... Quote
appelvrouw Geplaatst: 14 maart 2017 Auteur Geplaatst: 14 maart 2017 Dank je wel wortel, nee, daar heb ik nog veel van, het zijn de kleintjes die ik mis, ik neem wel eens wat eitjes mee voor de buren en dan is zo`n half leeg groot doosje zo lullig Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
henkg Geplaatst: 15 maart 2017 Geplaatst: 15 maart 2017 10 / 2 = 2 X 4 Die van 10 precies middendoor knippen, dan heb je er 2 voor 4 eieren.Blijft steviger dan 1 x 4 en 1 x 6 Quote 2025_teeltlijst (.xlsx)
appelvrouw Geplaatst: 16 maart 2017 Auteur Geplaatst: 16 maart 2017 Ja dat kan!Maar 4 eieren meenemen is weer wat weinig Zals alijd en ik nog op zoek naar enkele boeken van Jan Wolkers:o.a.:Serpentina`s petticoat,Gifsla,De perzik van onsterfelijkheid,Terug naarOestgeest. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
SuusP Geplaatst: 17 maart 2017 Geplaatst: 17 maart 2017 Zou ik een polletje Chinese Bieslook mogen? Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
appelvrouw Geplaatst: 20 maart 2017 Auteur Geplaatst: 20 maart 2017 Geedee: Zeker!Suus, dat is niet zeker, ik heb er nog twee in potjes zitten waarvan ik niet weet of ze het gaan doen. We komen er op terug volgende week. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
balkontuinder Geplaatst: 21 maart 2017 Geplaatst: 21 maart 2017 Zocht je nou nog courgettezaden? Ik heb een heleboel Black Beauty's liggen. Kan er wel wat voor je meenemen? Oh en ik ben dus heel handig geweest. Ik heb de Hungarian Wax en Yolo Paprika in dezelfde vakjes gezaaid. Er is nog niets ontkiemt maar ik weet dus ook niet welke van de twee het gaat worden... Quote
appelvrouw Geplaatst: 22 maart 2017 Auteur Geplaatst: 22 maart 2017 Graag. Is dat wel gekocht zaad Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
balkontuinder Geplaatst: 22 maart 2017 Geplaatst: 22 maart 2017 De courgette? Ja, heeft m'n zusje vorig jaar bij Intratuin gekocht. Quote
appelvrouw Geplaatst: 23 maart 2017 Auteur Geplaatst: 23 maart 2017 Graag dan dank u BT Ik zag Weknow ergens om pastinaakzaad vragen en bedacht dat ik ook nog graag enkele zaadjes zou willen..iemand die dat voor me heeft, die dit jaar teveel heeft gekocht? Hoef ik niet weer driekwart zakje weg te gooien aan t einde van het jaar.. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Ciska Geplaatst: 23 maart 2017 Geplaatst: 23 maart 2017 Ik las dat Kim pastinaak zaadjes had...... Jet, ik heb zoals het er nu uit ziet wel wat coeur de boeuf tomaten plantjes plantjes over, wil je er een aantal? Zo ja....Hoeveel? Quote
Anna3 Geplaatst: 24 maart 2017 Geplaatst: 24 maart 2017 Ik heb net pastinaakzaad gekocht, biologische Tender & True. Er zit altijd zoveel zaad in zo'n zakje, dat krijg je in 1 jaar toch nooit op Laat maar weten of je daar iets van wil. Quote
Kim Geplaatst: 24 maart 2017 Geplaatst: 24 maart 2017 Ik las dat Kim pastinaak zaadjes had...... Jet, Haha klopt en zoveel plek heb ik ook niet voor pastinaak, dus als je nog wat wilt zeg maar Quote
Ciska Geplaatst: 24 maart 2017 Geplaatst: 24 maart 2017 Nee ik heb nog nooit pastinaak gegeten, en lijkt mij eerlijk gezegd ook niets...maar omdat jij naar pastinaak zaden vroeg dacht ik.... Ik denk teveel....das probleem Wil je nog wat tomaten? Quote
appelvrouw Geplaatst: 24 maart 2017 Auteur Geplaatst: 24 maart 2017 (aangepast) Ciska, nou wat graag! Max 4 kan ik er plaatsen..Ik hoor het wel Anna ook graag die pastinaak zaadjes true en tender klinkt goed. Daarmee heb ik er wel genoeg Kim dank je wel. Ik heb gisteren nog bio biet cylindra zaad gekocht als iemand daar wat zaadjes van wil proberen en ook capucijnererwt. Ik zoek zelf nog wat vers basilicumzaad... 24 maart 2017 aangepast door Gast Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Kim Geplaatst: 24 maart 2017 Geplaatst: 24 maart 2017 Ik heb wss een black and red boar tomaat over, ook een vleestomaat, heb je daar wat aan? Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.