Wortel Geplaatst: 3 april 2017 Geplaatst: 3 april 2017 Mijn cayenne is wel opgekomen, dus voor mij mag je m op mij lijstje doorstrepen. Quote
henkg Geplaatst: 5 april 2017 Auteur Geplaatst: 5 april 2017 Last minute aanbieding:FMS (Frau Mieze Schindler, aardbei) stekken, blote wortel, in plastic zak, per tien (of twintig, of meer ..).Detail: Klein gedeelte van dat nog op te ruimen onkruid: @Willeke.Dit lijkt me wel genoeg voor John en Snow (tot de Kerst)?: Quote 2025_teeltlijst (.xlsx)
Wortel Geplaatst: 5 april 2017 Geplaatst: 5 april 2017 Dat zullen ze geweldig vinden Henk!! Ze mogen niet teveel ervan in 1x maar de kerst halen ze niet hoor. Vooral Snow is nogal fanatiek als het om slopen en graven gaat Een appeltak van 1,5m is in 2 dagen kaal gegeten Ik wil wel 10 van de FMS erbij Quote
henkg Geplaatst: 5 april 2017 Auteur Geplaatst: 5 april 2017 FMS: een trigger om eindelijk mijn toekomstig pompoenenbed op te maken. Ik zal -misschien ook voor anderen- wat pakketjes maken. Konijnen: Ik doe dan nog wel wat meer wilg. Of ik nou mijn groenafval naar de milieustraat breng, of naar de MTFD: soit. Weet alleen niet of ze op termijn een beetje vers blijven.En met Kerst i.c.m. konijnen bedoelde ik eigenlijk iets anders Quote 2025_teeltlijst (.xlsx)
Jorieke123 Geplaatst: 5 april 2017 Geplaatst: 5 april 2017 Als je ze op een ietwat vochtig schaduw plekje op bijv. gras legt, dan blijven ze mooi en komen er zelfs wortels aan. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Wortel Geplaatst: 5 april 2017 Geplaatst: 5 april 2017 Ooooh duh.... kwartje Meer mag hoor, ze knagen vooral op de barst. Versheid is fijn maar droog knagen ze ze ook wel hoor. Hun eigen hok heeft ook al wat extra plankjes tegen de knagerisch.... Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.