Jeanne heijmans Geplaatst: 10 februari 2017 Geplaatst: 10 februari 2017 Hallo allemaal.misschien kennen jullie mij nog. Alleen woon ik nu in Frankrijk.in vigeois.Met moestuin.het eerste jaar.vorig jaar augustus hier naar toe gekomen. Quote
HuubvG Geplaatst: 10 februari 2017 Geplaatst: 10 februari 2017 Je naam kwam me bekend voor. Welkom terug en wat een mazzel om in Frankrijk te wonen. Foto's? Quote
roeier Geplaatst: 10 februari 2017 Geplaatst: 10 februari 2017 Ja, ik ben je ook wel tegengekomen als ik oudere topics doorneusde. Vind je het niet leuker om je oude account te vervolgen? Zoiets als een eventueel vergeten paswoord kan toch wel opgelost worden neem ik aan.Welkom natuurlijk. Quote
appelvrouw Geplaatst: 10 februari 2017 Geplaatst: 10 februari 2017 Welkom terug Jeanne! Je bent landgenoot! (alhoewel Nederland dichterbij is als Vigeois) Heb je een grote tuin? Vertel! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Bit Geplaatst: 11 februari 2017 Geplaatst: 11 februari 2017 hai ! welkom terug vertel vertel ..... Quote
Jeanne heijmans Geplaatst: 11 februari 2017 Auteur Geplaatst: 11 februari 2017 Bedankt,ik heb nu net een dag internet.en hier is ook het een en ander verandert.dus moet nog veel uitzoeken..hier een mooi huis met grote tuin.tzt zal ik wat foto's plaatsen.moestuin heb ik niet zo'n grote hoor.maar voor ons groot genoeg.we hebben 5kippetjes, een hond labrador.die hier heerlijk kan rennen.mijn zoon,schoondochter, kleinkinderen wonen hier ook..vandaar ons besluit.en het bevalt uitstekend. Tot snel. Quote
Erny Geplaatst: 11 februari 2017 Geplaatst: 11 februari 2017 Leuk om weer van je te horen Jeanne! Vroeg me laatst nog af hoe het toch met je zou zijn.En nu zit je zomaar in Frankrijk! Graag foto's en verhaal. Quote
petersmit Geplaatst: 11 februari 2017 Geplaatst: 11 februari 2017 Welkom terug Jeanne! In Frankrijk kun je misschien wel 2 'seizoenen' in 1 jaar draaien..! Quote Ook voor privé vragen beschikbaar! https://www.dutchgardenseeds.com en voor (biologische) zaden natuurlijk..
dennislp Geplaatst: 11 februari 2017 Geplaatst: 11 februari 2017 Welkom terug Jeanne, gezellig! Zal wel een flink avontuur zijn de stap naar Frankrijk. Ik kijk uit naar de foto's! Quote > Planten kopen? Doe het bewust!
Jeanne heijmans Geplaatst: 11 februari 2017 Auteur Geplaatst: 11 februari 2017 Hoi Dennis.vroeg me al af of je nog actief was hier.dus ja ha ha.ja en nu geen potten en bakken meer maar een heuse moestuin. Groetjes. Quote
Jeanne heijmans Geplaatst: 11 februari 2017 Auteur Geplaatst: 11 februari 2017 Welkom terug Jeanne! In Frankrijk kun je misschien wel 2 'seizoenen' in 1 jaar draaien..! Hoi Peter.alles is me hier nog onbekend. Bedoel je langer mooi weer en dan daar je voordeel uit halen.morgen 14 graden in de schaduw. In de zon zeker 18 . dus ja eerder als in Nederland he.en langer.dat bedoel je toch.tis nog nieuw voor me.bedankt voor je reactie. Quote
petersmit Geplaatst: 12 februari 2017 Geplaatst: 12 februari 2017 Hallo Jeanne, Ja, dat bedoelde ik Quote Ook voor privé vragen beschikbaar! https://www.dutchgardenseeds.com en voor (biologische) zaden natuurlijk..
appelvrouw Geplaatst: 9 maart 2017 Geplaatst: 9 maart 2017 Wat een lollig huisje! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jeanne heijmans Geplaatst: 9 maart 2017 Auteur Geplaatst: 9 maart 2017 Ja was gelijk verliefd erop,morgen komen er nog meer foto's, vandaag geen tijd gehad,dit was nog een oude van vorig jaar. Quote
Jeanne heijmans Geplaatst: 9 maart 2017 Auteur Geplaatst: 9 maart 2017 Ja was er gelijk verliefd op.morgen of vrijdag komen er nog andere foto's. Vandaag geen tijd gehad. Quote
Erny Geplaatst: 9 maart 2017 Geplaatst: 9 maart 2017 Nou Jeanne, gefeliciteerd! Dat is wel een heel verschil met de betegelde achtertuin van toen. Quote
Jeanne heijmans Geplaatst: 9 maart 2017 Auteur Geplaatst: 9 maart 2017 Nou kan je wel zeggen.morgen nog meer foto's. Voel me hier als een vis in t water.moestuin niet groot maar voor ons twee groot genoeg. Quote
Cheela1982 Geplaatst: 9 maart 2017 Geplaatst: 9 maart 2017 Wat een prachtige cottage Quote https://www.cheelaschiliseeds.be/ Mijn Facebook groep: “Pepers, Paprika's en Tomaten Kweken”https://www.facebook.com/groups/1761232384178475
jeanne-heijmans Geplaatst: 11 maart 2017 Geplaatst: 11 maart 2017 (aangepast) Op de foto's zie je mijn broodoven...de moestuin...en kippenhok 11 maart 2017 aangepast door Gast Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.