Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Boompje 2 a 3 meter gezocht. (vertroetel garrantie!)

Featured Replies

Geplaatst:

Mag eigenlijk van alles zijn (behalve een cactus :P ). Deze mag maximum 4 meter hoog worden (ik wil buren overlast vermijden ^^ ) Deze dient om een leeg stuk achter in de tuin te vullen. Vooral bedoeld om de tuin een mooi gesloten gevoel te geven. (en geen inkijk van de buurthuizen). Leuk als het ook functioneel is voor de vogels en insecten ^^ (bessen, bloemen, andere zaken)

Dringend op zoek (ik kan morgen of de zaterdag langskomen) ^^ (liefst gratis, de boom zal heel erg vertroeteld worden, ik ben namelijk ontzettend veel aan het leren over perma cultuur, biodiversiteit, bodemverbetering, ecosystemen, enz dus de boom zal zeer goede verzorging en habitat krijgen!)

Omgeving Eindhoven indien mogelijk.

Alvast bedankt! ^^

Geplaatst:

Als je nu een boomkwekerij zoekt bij jou in de buurt. Als ik hier in de buurt kijk zie ik laagstam fruitbomen voor 15 euro. Die hebben wel nog een paar jaar nodig om echt te groeien maja voor die prijs is dat wel leuk natuurlijk. Met snoeiwerk kan je ook wel twee boompjes op een plek zetten waar je normaal één van vier meter plaatst.

Geplaatst:
  • Auteur

Dank je wel voor de reactie, maar zoals u al aangaf duurt het een paar jaar. Daarom wil ik graag al iets op de juiste hoogte (van ongeveer 2 meter). Helaas is dit voor mij niet betaalbaar om iets van 2 meter te kopen van een kwekerij.

Geplaatst:

Het goedkoopst en meest moeiteloos is nú wilg snijden, zeg een staak van 2m ofzo, die een 50cm in de grond steken, heb je van de zomer een bos van 3m+

Goed snoeibaar

Geplaatst:
  • Auteur

Wilgen worden relatief groot. Ik denk niet iets te groot voor mijn kleine tuin. Maar ik heb ondertussen gelukkig een oplossing gevonden door een 2.5 meter struik te gaan halen voor weinig. Dus deze topic mag op slot!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.