Pieter16 Geplaatst: 3 maart 2017 Geplaatst: 3 maart 2017 Hallo mensen, Is er iemand die een siberische kiwi kan aanbieden? Van het ras adam. Quote Regenwormen graven gangen, en veel!
Goldfish Geplaatst: 3 maart 2017 Geplaatst: 3 maart 2017 Kan er eentje voor je mee bestellen uit Polen. Kosten van het plantje iets van 2.30 euro. Hebben nog meer soorten eventueel. Zelf bestellen kan ook.. verzendkosten 10 of 11 eur. Ik ga op 8 april naar de MTFD in Zelhem Als je ook komt, kan ik hem daar geven. Anders stuur ik het op, of wij spreken een ontmoetingspunt af die mij niet te veel omrijden kost (Utrecht - Arnhem - Zelhem via A12). Zelf heb ik meer dan 10 rassen overigens, maar geen bruikbaar enthout of stekken voor je. Quote
Pieter16 Geplaatst: 4 maart 2017 Auteur Geplaatst: 4 maart 2017 Hallo Goldfish, Bedankt. Ik heb echter geen beschikking tot een auto. Opsturen zou mij wel het beste uitkomen, denk ik. Hoewel ik wel graag bij zo'n moestuinforumdag aanwezig zou willen zijn! Quote Regenwormen graven gangen, en veel!
Goldfish Geplaatst: 4 maart 2017 Geplaatst: 4 maart 2017 Ik ga binnenkort bij Wedrowski bestellen, de club die jij al kent dacht ik zo. Je kan altijd om een lift vragen (zie de pagina met Moestuinforumdag info) , zo biedt Yurus een lift aan vanaf Nijmegen, dus ik denk dat er wel iets te regelen valt. Quote
Pieter16 Geplaatst: 6 maart 2017 Auteur Geplaatst: 6 maart 2017 Hallo Goldfish, Bedankt voor het aanbod. Wedrowski is een fijn bedrijf en communicatief goed georganiseerd. Quote Regenwormen graven gangen, en veel!
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.