Lavandula Geplaatst: 19 maart 2017 Geplaatst: 19 maart 2017 Vertraging is jammer, maar kan gebeuren, en er is inderdaad genoeg wat nog later in het jaar gezaaid kan worden. Ook ik zal zorgen voor zaden die ook nog na April gezaaid kunnen worden (bijvoorbeeld bietjes, boontjes, boerenkool, pompoenen, salade etc), en met goede houdbaarheid, dus zo niet voor dit jaar, dan volgend voorjaar. Quote
bloemenkoningin Geplaatst: 19 maart 2017 Geplaatst: 19 maart 2017 Ik geef me graag op voor de envelop. Quote
Jill Geplaatst: 28 maart 2017 Auteur Geplaatst: 28 maart 2017 Super, ik voeg je toe aan de lijst. Quote www.biomoestuin.jimdo.com
Jill Geplaatst: 2 april 2017 Auteur Geplaatst: 2 april 2017 De doos is weer in NL. Pippi ik heb je na Jenneke in de lijst gezet. Zo kan zij de doos persoonlijk brengen. Hopelijk is dit geen probleem.. Quote www.biomoestuin.jimdo.com
pippi Geplaatst: 2 april 2017 Geplaatst: 2 april 2017 Is prima. Ik ben in blijde verwachting van de doos. Quote
Jenneke Geplaatst: 4 april 2017 Geplaatst: 4 april 2017 We zijn weer op streek Zojuist even eiland gehopt en de doos bij Pippi afgeleverd. Hij zit lekker vol met van alles en nog wat Quote
pippi Geplaatst: 4 april 2017 Geplaatst: 4 april 2017 Ik heb al wat gekeken, zitten leuke nieuwe dingen in! Ik ga morgen of overmorgen gericht kijken en ruilen, met een beetje geluk gaat de doos voor het weekend wel op de post. Quote
Lavandula Geplaatst: 11 april 2017 Geplaatst: 11 april 2017 Yes! de zadendoos is gearriveerd, zit erg leuke dingen in PB@ annaelizabeth Quote
Lavandula Geplaatst: 12 april 2017 Geplaatst: 12 april 2017 De doos is alweer op de post, en ik ga vanmiddag lekker m'n nieuwe aanwinsten zaaien! Quote
annaelizabeth Geplaatst: 14 april 2017 Geplaatst: 14 april 2017 De doos is binnen. Ik probeer hem voor Pasen de deur weer uit te doen! Quote
AnnVisse Geplaatst: 14 april 2017 Geplaatst: 14 april 2017 Yay ik heb je mijn adres gestuurd  Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk Quote Stil aanwezig... Informatie opzuigend.
annaelizabeth Geplaatst: 14 april 2017 Geplaatst: 14 april 2017 Hij is op de post! Ik ben erg blij met het juffertje in het groen. Quote
AnnVisse Geplaatst: 14 april 2017 Geplaatst: 14 april 2017 Joepie!! Ben benieuwd!! Â Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk Quote Stil aanwezig... Informatie opzuigend.
Jorieke123 Geplaatst: 16 april 2017 Geplaatst: 16 april 2017 @AnnVisse: kijk een hier als je wilt? topic22096.html Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
bloemenkoningin Geplaatst: 17 april 2017 Geplaatst: 17 april 2017 AnneVisse ik heb je een pb gestuurd. Quote
AnnVisse Geplaatst: 23 april 2017 Geplaatst: 23 april 2017 @AnnVisse: kijk een hier als je wilt? topic22096.html Dank je wel! Als het goed is is hij nu uit?? Vind het zelf ook reuze irritant namelijk. Maar vergeet anders te kijken. Quote Stil aanwezig... Informatie opzuigend.
Jill Geplaatst: 23 april 2017 Auteur Geplaatst: 23 april 2017 Wie mag er na mij? De doos mag terug naar Jenneke. Quote www.biomoestuin.jimdo.com
bloemenkoningin Geplaatst: 27 april 2017 Geplaatst: 27 april 2017 Ok, jenneke mag ik je adres? Dan stuur ik hem morgen terug. Quote
Jill Geplaatst: 2 mei 2017 Auteur Geplaatst: 2 mei 2017 Is de doos al naar Jenneke? Quote www.biomoestuin.jimdo.com
Jenneke Geplaatst: 2 mei 2017 Geplaatst: 2 mei 2017 He Jakkes, had me nou toch even een pb gestuurd. Ik heb het een tijdje erg druk gehad en heb steeds allen maar even gekeken of er al pb was. Waarom zo lang wachten, ik dacht dat de afspraak was de volgende een pb te sturen?Maar goed Dan stuur ik zo bloemenkoningin zelf wel even een pb. Quote
Jenneke Geplaatst: 8 mei 2017 Geplaatst: 8 mei 2017 De doos is vanmorgen veilig aangekomen  Bij het uitzoeken ontdekte ik dat er een aantal zakjes niet-bio-zaden in de doos zaten. Deze zijn inmiddels verwijdert.Een deel daarvan had gelukkig een naam op de verpakking en de betreffende deelnemer heeft aangeven dat ze waarschijnlijk de zaden voor een andere envelop verwisseld heeft. Er zat echter ook nog een zakje zaden in van Wonderbloem, merk Number One, die ook niet bio zijn. Dus ik wil nog eens extra benadrukken dat deze envelop echt alleen bedoeld is voor zaden die bij aankoop biologisch zijn (dus met EKO of Demeter keurmerk) en zaden van eigen oogst na teelt zonder gebruik van kunstmest en bestrijdingsmiddelen. Let dus allemaal even extra op bij een eventuele volgende ronde die er hopelijk wel gaat komen.Verder wil ik alle deelnemers bedanken voor alle leuke zaden. Quote
AnnVisse Geplaatst: 8 mei 2017 Geplaatst: 8 mei 2017 Ik vond het erg leuk!! Wil een volgende ronde ook zeker weer meedoen. Quote Stil aanwezig... Informatie opzuigend.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.