Pearly Geplaatst: 7 maart 2017 Geplaatst: 7 maart 2017 Hoi allemaal, Ik heb al een tijdje jullie forum gelezen en gevolgd en heb er al wel wat van opgestoken!Ik woon in het zuiden van het land op een boerderij, vandaar dat ik ook een flinke tuin tot beschikking heb.Mijn grootste interesse gaat momenteel uit naar het kweken van pompoenen, vorig jaar had ik ongeveer 200 pompoenplanten gekweekt, mijn kinderen verkopen de pompoenen aan de weg. Zelf vind ik het ook erg leuke planten. Groetjes,Pearly Quote
Jeroen76 Geplaatst: 7 maart 2017 Geplaatst: 7 maart 2017 Van harte welkom! Super leuk om dit samen met je kinderen te doen! Die van mij kwamen zondag pikzwart terug na een paar uurtjes tuinieren. Veel plezier hier en op je tuin! Gr. Jeroen Quote
Bit Geplaatst: 7 maart 2017 Geplaatst: 7 maart 2017 Welkom. 200 pompoenen zaaien. Ga er maar aanstaan. Quote
Pearly Geplaatst: 7 maart 2017 Auteur Geplaatst: 7 maart 2017 Welkom. 200 pompoenen zaaien. Ga er maar aanstaan. Ja, je kan je wel voorstellen hoe ons huis er half april uitziet met al die plantjes voor alle vensterbanken! Quote
RobO Geplaatst: 8 maart 2017 Geplaatst: 8 maart 2017 welkom 200 pompo's ...is 1200m2...pff (wij doen er ook 200, capucijners dan) Quote
Jorieke123 Geplaatst: 8 maart 2017 Geplaatst: 8 maart 2017 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.