Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Beginnende volkstuinierder


Timotheus

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Mijn naam is Timothy, ik ben 21 jaar oud. Ik woon in het zuiden van het land, in Limburg. Sinds een week ben ik in het bezit van een volkstuin. In deze tuinen wordt alleen op biologische manier getuinierd. Ik ben zelf een beginner, ik heb wel wat ervaring van school opgedaan, en in mijn eigen tuin aan huis. Door rond te kijken in de buurt ben ik bij dit volkstuintje gekomen, en biologisch tuinieren sprak mij wel aan. Het is een stuk van 150m2, er staan al vrij grote rode en witte bessen struiken in. en ook nog een paar andere struiken die erin blijven staan. Ik ben op dit moment bezig met het kweken van tomaten in een kweekbak. Er staan nu tomaten zaailingen in, en ook kerstomaten. Verder wil ik in de tuin paprika, chili pepers, courgettes, pompoenen en zelfs knoflook in de tuin gaan zetten. om even een visueel beeld bij de foto's te geven komt er links achter in de hoek een soort huisje met afdak, aan de voorkant links komen twee bakken voor de mesthoop. De moestuin wil ik vooral aan de rechterkant maken, en misschien links de courgettes, en pompoenen.

 

Bedankt voor het lezen!

 

16935991387793098243511707339459o97641488988355.jpg17016525387793078243513798295373o58461488988358.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...