Jeanne heijmans Geplaatst: 9 maart 2017 Geplaatst: 9 maart 2017 ja ik weet niet wat voor soort grond ik hier heb,het lijkt op klei- zandgrond. Toch belangrijk voor het hoe diep zaaien van een gewas.ik zit 4 uur rijden van het zuiden af. Weet iemand dit.met dank Quote
Bit Geplaatst: 10 maart 2017 Geplaatst: 10 maart 2017 dat vraagt op z'n minst om een paar foto's Quote
Jorieke123 Geplaatst: 10 maart 2017 Geplaatst: 10 maart 2017 We hebben echt wat meer van je nodig Jeanne. In ieder geval foto's, hoe hoog/laag zit je? Zit je vlak bij de Vézère? Wat groeit er nu zoal? Je kunt ook niet van de lezer (van je vraag) verwachten dat zij even opzoeken waar Vigeois dan wel ligt, etc. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
annaelizabeth Geplaatst: 10 maart 2017 Geplaatst: 10 maart 2017 Oud vulkanisch gebied. Dus het zal leem zijn maar als je laag en nat zit kan zich daarop een tourbière (veenlaag) hebben ontwikkeld. In het café weten ze vast of dat voor jou ook geldt. Quote
Jeanne heijmans Geplaatst: 12 maart 2017 Auteur Geplaatst: 12 maart 2017 Bedankt voor het meedenken. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.