Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo! ik kom me even voorstellen ik lees al een hele tijd af en toe mee en wil ondertussen ook wel eens mee kletsen!

ik ben een begin dertiger uit zuid-limburg met een kantoorbaan (een leuke, dat wel), en ik droom al sinds mijn kleuter zijn over een bestaan als boerin en het liefste nog zelfvoorzienend ook. totdat het ooit misschien zover is, doe ik wat ik kan op mijn balkon en mini-tuintje achter mijn appartementencomplex. sinds een paar jaar aan het moestuinieren, veel gaat goed, veel ook niet - maar gelukkig hoef ik er niet van te leven en zie ik het als buiten spelen.

ik hoop dat ik nog veel van jullie mag leren en wellicht wat leuke contacten op te doen!

Geplaatst:

aanvullend op pipi: kun je niet meetuinieren met ieman in de buurt? wij hebben vaak leden van onze club die heel graag iemand erbij hebben

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...