Mellie Geplaatst: 19 maart 2017 Geplaatst: 19 maart 2017 (aangepast) Bij deze een aanmeldtopic! Zaterdag 6 mei as een 020- dagje te Landsmeer Adres is Marskramer 61121 JW te Landsmeer Op de ring van Amsterdam afslag s117 naar Landsmeer. Verkeerslichten naar links, met de bocht mee naar rechts en dan na de bloemist aan de linkerkant, naar rechts. Dan rijd je langs een kerk. Na de kerk bruggetje over naar rechts en direct naar links de meervalweg op. Aan het einde van deze straat, in de bocht, heb je een woonerf. Daar moet je zijn bij nr 6. Dan moet je nog een parkeerplek zien te vinden en dan komt het goed! Ov: vanaf Amsterdam cs aan de noordzijde van het station bus 139 naar Landsmeer Purmerend. Halte Luyendijk eruit. Naar de overkant lopen en dan routeaanwijzingen vanaf de bloemist volgen. Vanaf 12 u zijn jullie van harte welkom! Neem wat te ruilen en/of wat lekkers mee. Geen varkensvlees ajb! Ik zorg voor soep en brood met smeersels. Als ik tussen de baby en dreumesen door nog meer tijd heb, zorg ik ook voor wat baksels. Lijkt me heel erg leuk jullie te ontmoeten. Aangezien het mijn eerste forumdag is, heb ik geen idee wat nog handig is om te melden, cq verzorgen: dus mocht jij dat wel hebben, laat het vooral weten! Groene groetjes Melek wie komen er?Melek en gezin RobO (+1?)Reina SpitskoolJohmirCharissa.terhors:Marloes wat neem je mee?RobO: bessenstekken en zaaigoedMelek: frambozenstekjes van gele framboos en rode, daslook, tomatenstekjes en ingemaakte pepers en zaailingen wat er dan is (sorry, door hoogzwanger en net bevallen zijn, ben ik net pas aan het zaaien...)Reina:Spitskool:Johmir:Charissa: tomaat, komkommer, courgette korianderMarloes: wat eten we?RobO: vissalade, groentensalade, brood, sapjeMelek: soep, brood, smeersels, koffie, theeReina:Spitskool:johmir:Charissa.terhors:Marloes Gevraagd: citroenverbena 19 maart 2017 aangepast door Gast Quote
RobO Geplaatst: 20 maart 2017 Geplaatst: 20 maart 2017 Ik kom graag, eventueel komt mijn vrouw ook (beetje afhankelijk van oppas) voorstel: ik neem wat bessenstekken mee, wat zaaisels, en een goed humeur voorstel: voor het eten zorg ik voor een vissalade, groentensalade, sapje en wat brood lijkt me handig als in het eerste bericht wat lijstjes komen: wie komen er?RobO (+1?).... wat neem je mee?RobO: bessenstekken en zaaigoed... wat eten we?RobO: vissalade, groentensalade, brood, sapje... Quote
Sin Fronteras Geplaatst: 20 maart 2017 Geplaatst: 20 maart 2017 Helaas kan ik die dag niet, maar het wordt vast gezellig! Goed initiatief! Quote Scent & Spice | Genieten, denken en doen met kruiden! In het Pakhuis | Inspirerende en kleinschalige vergaderruimte en workshoplocatie in de Betuwe
reina Geplaatst: 20 maart 2017 Geplaatst: 20 maart 2017 Ik kom, maar ik laat nog weten wat ik meeneem. Quote
Spitskool Geplaatst: 20 maart 2017 Geplaatst: 20 maart 2017 En ook ik ben erbij! Ik kijk tegen die tijd even welke zaailingen er mee kunnen en zal dat hier dan nog even neerzetten. En hetzelfde geld voor wat te eten en/ of drinken. Quote Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier.
Mellie Geplaatst: 22 maart 2017 Auteur Geplaatst: 22 maart 2017 wie komen er?Melek en gezin RobO (+1?)Reina Spitskool wat neem je mee?RobO: bessenstekken en zaaigoedMelek: frambozenstekjes van gele framboos en rode, en ingemaakte pepers en zaailingen wat er dan is (sorry, door hoogzwanger en net bevallen zijn, ben ik net pas aan het zaaien...)Reina:Spitskool: wat eten we?RobO: vissalade, groentensalade, brood, sapjeMelek: soep, brood, smeersels, koffie, theeReina:Spitskool: Ps: RobO: ik hoop dat het lukt met de oppas! Quote
Johmir Geplaatst: 23 maart 2017 Geplaatst: 23 maart 2017 Ik kom ook Nog even kijken wat ik mee kan nemen, dat laat ik nog weten.Groet,Johan Quote
Mellie Geplaatst: 25 maart 2017 Auteur Geplaatst: 25 maart 2017 Mocht iemand citroenverbena in de aanbieding hebben; dat zou ik graag willen hebben! Heb zelf inmiddels al een paar zaailingen die opkomen. Ben benieuwd wat komende maand ons gaat brengen. Groetjes en tot binnenkort! Quote
reina Geplaatst: 13 april 2017 Geplaatst: 13 april 2017 ben benieuwd of er nog meer mensen gaan komen. even maar weer in beeld brengen Quote
Mellie Geplaatst: 13 april 2017 Auteur Geplaatst: 13 april 2017 Nou ik hoop het! Anders zijn we wel erg bescheiden in aantal. Quote
Spitskool Geplaatst: 14 april 2017 Geplaatst: 14 april 2017 Bescheiden in aantal misschien, maar een goede begin om verder uit te groeien, niet? Ik kan in ieder geval meenemen:Jonge plantjes, waaronder: hysop, vietnamese koriander, rattenstaartjesradijs, artisjok en misschien nog wat meer zaailingen.Een hele hoop overtollige zaden, waaronder: corn black aztec, cucamelon, sponscourgette, olijfkomkommer, maanzaadpapaver, sesam, wilde knoffel, gele lis en (gele) kamille. Qua eten moet ik nog steeds even kijken wat het wordt. Zelf houd ik me aanbevolen voor een van jouw frambozenstekjes Melek. Erg lekker! (De vruchten dan, niet de stekjes.) Quote Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier.
Mellie Geplaatst: 14 april 2017 Auteur Geplaatst: 14 april 2017 Wat is wilde knoffel?Heb zeker interesse in een paar zaden en de koriander. Ben gisteren uit eten geweest waar ze daslookpuree met olie bij de bavette hadden geserveerd. Was erg lekker! Gaf gelijk weer inspiratie voor mijn daslookplanten. Quote
Spitskool Geplaatst: 14 april 2017 Geplaatst: 14 april 2017 Ik zal het Vietnamese korianderplantje voor je meenemen Mellie. Ken je het al? Het smaakt als koriander, maar toch net even iets anders. Wat sterker en ook iets 'munterigs'. Wilde knoffel is Kaapse knoflook. Mijn plantjes hebben de winter niet overleefd dit jaar (niet goed afgedekt), maar ik heb dus nog wel zaad. Vind het zelf erg lekker en ook nog eens mooi. Hier lees je er meer over: https://www.moestuinforum.nl/kaapse-knoflook-tulbaghia-t18600.html. Quote Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier.
loes Geplaatst: 14 april 2017 Geplaatst: 14 april 2017 klein maar fijn groepje toch? Bij de NMM (noordelijke moestuin middag) waren we vorig jaar maar met een stuk of 5 mensen. het ene jaar is er gewoon meer animo dan het andere jaar. Voordeel van een klein groepje is dat je meer tijd hebt om met elkaar te kletsen Quote
Marloes Geplaatst: 16 april 2017 Geplaatst: 16 april 2017 Wat ontzettend leuk en nog dicht bij ook. Ik ga het thuis even in de groep gooien maar het lijkt mij heel leuk om te komen. Quote
Mellie Geplaatst: 16 april 2017 Auteur Geplaatst: 16 april 2017 Hartstikke leuk om je erbij te hebben! Quote
Mellie Geplaatst: 26 april 2017 Auteur Geplaatst: 26 april 2017 Nou lieve mensen, het ziet er naar uit dat dit de aanmeldingen zijn. Een perfect aantal om gezellig mee te kletsen! Ik heb er ontzettend veel zin in! En mochten er nog aanmeldingen komen: alleen maar leuk. Tot binnenkort! Groene groetjes Melek Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
charissa.terhors Geplaatst: 29 april 2017 Geplaatst: 29 april 2017 Ik wil ook graag komen. Ik kan plantjes meenemen: tomaten, komkommer, courgette, koriander. Komt misschien nog meer bij. Is er qua eten ergens behoefte aan? Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk Quote
Marloes Geplaatst: 29 april 2017 Geplaatst: 29 april 2017 Mellie ben je nog opzoek naar citroen verbena? Ik denk dat ik die wel voor je kan meenemen. Quote
Mellie Geplaatst: 29 april 2017 Auteur Geplaatst: 29 april 2017 Toevallig bij de Deen een heel klein plantje gekocht. Hadden ze voor Pasen. Maar meer mag altijd! Ben er echt dol op! Echt zo leuk jullie te zien volgende week. Heel veel zin in!Haha, ik steek zelfs manlief aan met mijn moestuinkriebels! Quote
Mellie Geplaatst: 29 april 2017 Auteur Geplaatst: 29 april 2017 (aangepast) wie komen er?Melek en gezin RobO (+1?)Reina SpitskoolJohmirCharissa.terhorsMarloesStan wat neem je mee?RobO: bessenstekken en zaaigoedMelek: frambozenstekjes van gele framboos en rode, daslook, tomatenstekjes en ingemaakte pepers en zaailingen wat er dan is (sorry, door hoogzwanger en net bevallen zijn, ben ik net pas aan het zaaien...)Reina:Spitskool:Johmir:Charissa.terhors: tomaat, komkommer, courgette, korianderMarloes: Stan wat eten we?RobO: vissalade, groentensalade, brood, sapjeMelek: soep, brood, smeersels, koffie, theeReina:Spitskool:Johmir:Charissa.terhors:Marloes: Kan er qua eten nog wat zoets en wat te drinken meegenomen worden? 30 april 2017 aangepast door Gast Quote
Marloes Geplaatst: 30 april 2017 Geplaatst: 30 april 2017 Ik zal wat lekkers bakken. En nog wat sapjes meenemen. Heb vast ook nog wel wat plantjes die ik mee kan nemen. Quote
Spitskool Geplaatst: 30 april 2017 Geplaatst: 30 april 2017 Dat moet te regelen zijn, ik neem wat zoets en te drinken mee. De plantjes en zaden die ik eerder heb genoemd gaan ook mee. Tot volgend weekend! Quote Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier.
reina Geplaatst: 30 april 2017 Geplaatst: 30 april 2017 Ik ga proberen om een avocadotaart te maken, maar kan die nog niet garanderen Quote
Mellie Geplaatst: 30 april 2017 Auteur Geplaatst: 30 april 2017 Mmm avocado taart?! Dat klinkt dusdanig bijzonder dat ik in elk geval het recept wil Reina! Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.