Jorieke123 Geplaatst: 1 april 2017 Geplaatst: 1 april 2017 Ik gebruik graag de wasknijpers van Ikea voor mijn anti-insecten-tunneltje. Die passen mooi om de pvc buizen waar hij van is gebouwd. Maar ik heb er niet genoeg, en Ikea is wel heeeel ver weg om voor een pakje knijpers te gaan rijden. (en nee, ze hebben ze niet in hun webshop). Ik lees dat de nieuwe variant ook nog eens UV-bestendig is? Ik denk dat ze 'Pressa' heten? Maar zo heten de sokkenwasknijperrekjes ook. Dus ik ben er niet zeker van. Zo zien ze er uit: Ik heb nu witte, maar de kleur is niet belangrijk (al heb ik liefst wit of zwart als er keuze is). Ik zie ze helemaal niet op hun site, dus ik heb geen artikelnummer en ook geen bewijs dat ze überhaupt nog te koop zijn. Handig he? Mocht iemand van hier sowieso voor zichzelf gaan, wil je dan voor mij een kijkje nemen? En 1 pak meenemen als ze er blijken te zijn? Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Anna3 Geplaatst: 1 april 2017 Geplaatst: 1 april 2017 Ik denk dat wij op weg naar Zelhem daar wel even heen kunnen. Moet er zelf ook nog wat 'insectengaas' halen Quote
Jorieke123 Geplaatst: 1 april 2017 Auteur Geplaatst: 1 april 2017 Zou heel mooi zijn Kijk maar even. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 1 april 2017 Geplaatst: 1 april 2017 Ik denk dat wij op weg naar Zelhem daar wel even heen kunnen. Moet er zelf ook nog wat 'insectengaas' halen Nou toevallig..Ik wilde dezelfde vraag stellen maar dan voor de Lill gordijnen. Zou je voor mij ook twee pakken me kunnen nemen..als je nog plaats hebt? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Estemy Geplaatst: 3 april 2017 Geplaatst: 3 april 2017 Ik wil ook die lill gordijnen (1 pak, rond 5 euro). Ik kan daarvoor betalen, als het nu niet te laat is. Quote Sorry voor taalfoutjes, ik ben niet Nederlands =)Mijn blog: http://www.moestuinforum.nl/blog/Estemy
Anna3 Geplaatst: 4 april 2017 Geplaatst: 4 april 2017 Is goed Estemy, als je het contant kan meenemen? Wie nu nog iets wil is wel te laat Quote
Femmepirella Geplaatst: 25 januari 2022 Geplaatst: 25 januari 2022 Beste Jorieke, ik heb 43 van deze zwarte knijpers waar ik vanaf wil.. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 25 januari 2022 Auteur Geplaatst: 25 januari 2022 Bedankt @Femmepirella, maar ik heb ze niet meer nodig Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.