Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik gebruik graag de wasknijpers van Ikea voor mijn anti-insecten-tunneltje. Die passen mooi om de pvc buizen waar hij van is gebouwd. Maar ik heb er niet genoeg, en Ikea is wel heeeel ver weg om voor een pakje knijpers te gaan rijden. (en nee, ze hebben ze niet in hun webshop).

Ik lees dat de nieuwe variant ook nog eens UV-bestendig is? Ik denk dat ze 'Pressa' heten? Maar zo heten de sokkenwasknijperrekjes ook. Dus ik ben er niet zeker van. Zo zien ze er uit:

pressa-wasknijper__63271_PE170747_S4.jpg

Ik heb nu witte, maar de kleur is niet belangrijk (al heb ik liefst wit of zwart als er keuze is).

Ik zie ze helemaal niet op hun site, dus ik heb geen artikelnummer en ook geen bewijs dat ze überhaupt nog te koop zijn. Handig he? Mocht iemand van hier sowieso voor zichzelf gaan, wil je dan voor mij een kijkje nemen? En 1 pak meenemen als ze er blijken te zijn?

Geplaatst:
Ik denk dat wij op weg naar Zelhem daar wel even heen kunnen. Moet er zelf ook nog wat 'insectengaas' halen

Nou toevallig..Ik wilde dezelfde vraag stellen maar dan voor de Lill gordijnen. Zou je voor mij ook twee pakken me kunnen nemen..als je nog plaats hebt?

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

• 4 years later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...