lionne Posted April 2, 2017 Share Posted April 2, 2017 Aangezien wij nu een grotere tuin hebben maar geen geld voor een echte glazen kas willen wij een tunnelkas voor tomaten en paprikas. Waar kopen we er een die meerdere seizoenen mee gaat. In de herfst breken we hem af en in de lente zetten we m weer op. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lavandula Posted April 5, 2017 Share Posted April 5, 2017 Ik heb eentje van de Welkoop. Was iets van 50 euro. Het framewerk is goed genoeg , dikke gegalvaniseerde buizen. Folie is denk ik oke voor 1 a 2 jaar en dan moet er nieuw op. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nedlets Posted April 9, 2017 Share Posted April 9, 2017 Ik heb zelf een vaste kas. Maar is het geen optie om op marktplaats te kijken of daar een tweede hands weg te halen? Met een beetje geluk ben je niet veel meer kwijt dan die van de welkoop en/of wel iets meer maar gaat hij jaren mee. Ik weet dat de meeste mensen die soortgelijke van de welkoop gebruiken totdat de folie verweerd is en dan het frame gebruiken als 'fruitkooi'. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts