Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Hoi ik ben weer terug. Helaas wel mijn tuin moeten opzeggen.

Featured Replies

Geplaatst:

Hoi allemaal naar lang weg geweest te zijn van dit forum ben ik weer terug. Niet omdat het veel beter met me gaat maar omdat ik toch weer met mijn hobby bezig wil zijn. Wel heb ik mijn 2 tuintjes op moeten geven omdat dit te zwaar voor me is. Wel heb ik 3 moestuinbakken meegenomen van de tuinvereniging. Voor zover het mijn gezondheid toelaat ga ik dus in ons eigen tuin aan de slag. Ik heb uit de 2 tuinen die ik heb opgezegd de 2 peren boompjes meegenomen en een pruim en een roze bessen struik die ik van de noordelijke Moestuinforumdag heb gekregen. Ook de oerprei van Erny heb ik natuurlijk meegenomen. Daarnaast ben ik het 1 en ander aan het zaaien. En heb ik gisteren wat leuke plantjes gekocht samen met me dochtertje bij de praxis. Helaas was ik daarna wel weer helemaal kapot en moest ik verder de hele avond op de bank liggen.

Jullie zullen mij dus weer regelmatig zien op dit forum ook ga ik weer bezig met mijn fotoboek. Ik zal vandaag weer wat foto's plaatsen van hoe het er nu uitziet.

Groetjes Jessica

aangepast door Gast

Geplaatst:

Dag lieve Jessica,

Wat naar voor je, ik hoop dat je toch voluit gaat kunnen genieten van alle pracht en praal in jullie tuin.

Erg fijn dat je die moestuinbakken hebt gekregen, daar kun je héél wat in telen en kweken hoor

Ik zie de foto's graag tegemoet

https://www.cheelaschiliseeds.be/

Mijn Facebook groep: “Pepers, Paprika's en Tomaten Kweken”

https://www.facebook.com/groups/1761232384178475

Geplaatst:

De moestuinbakken komen van mijn tuinvereniging uit mijn eigen tuin die ik heb opgezegd. Deze waren al van mij maar deze heb ik wel mooi meegenomen.En de foto's komen er straks zeker aan. En het genieten dat gaat vast lukken.

Geplaatst:

Jessica, veel succes met je nieuwe start. Heel jammer dat je je tuin hebt moeten opzeggen. Wie weet ontmoeten we elkaar weer op de NMTD. Dat zou leuk zijn. Ik heb veel plezier gehad van de Black Berry tomaten die ik 2 jaar geleden van je kreeg. Ik heb ze dit jaar zelf gezaaid. Wegens succes geprolongeerd.

met groene groet,

koolrabi

https://zolekkergezond.nl/

Geplaatst:

Wijs besluit om het jezelf makkelijker te maken.

Qua gezondheid red ik het ook niet om een eigen moestuin bij te houden.

Gelukkig wel zelf een redelijk grote tuin bij ons huis en dan is het heerlijk om met lekker weer 's avonds lekker wat te freubelen.

De ene keer een half uurtje de andere keer wat langer, dan weer eens wat korter.

Het is veel makkelijker om dan pas op de plaats te maken, als je voelt dat het even niet gaat.

Plus dat het heel veel scheelt, dat je er niet de deur voor uit hoeft (er zit geen druk achter)

Veel plezier en sterkte toegewenst.

Geplaatst:

Bedankt voor jullie lieve en positieve reacties. Helaas moet ik wel weer bijna van voor af aan beginnen bijna op een paar planten na die ik heb meegenomen. Ook heb ik natuurlijk veel minder ruimte dan op de tuinvereniging. Maar dit is ook weer een uitdaging. Ook heb ik nog een gele framboos uit de oude tuin meegenomen. Verder kan ik wel weer de bakken helemaal opnieuw indelen en dat is ook leuk.

Geplaatst:

Hé hai.

Ook ik ken je nog wel, ben bij je thuis geweest en weet nog wel wie jij, je man en je dochter zijn.

Heb destijds wat plantjes in potten aan je toevertrouwd, zoals brugmansia, verschillende soorten munt, ben benieuwd hoe het daarmee gaat.

Maar geen bericht zal dan wel goed bericht zijn, zeg ik dan maar.

Zet hem op, sterkte en succes & zo!

Geplaatst:

Hoi huubvg

Met je munt gaat het goed die heb ik al een paar keer verpot en die heb ik in potten staan ook met de brugmansia ging het erg goed alleen nu wacht ik tot hij weer gaat bloeien. Wel al in blad. Ik zal eens foto's er van maken.

Ik heb al veel lekkere thee gemaakt van de munt en ook door de ijs of fruit heerlijk.

Geplaatst:

Welkom terug en sterkte gewenst met je gezondheid.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.