Anilas Geplaatst: 12 april 2017 Geplaatst: 12 april 2017 Vanmorgen kwam ik in de achtertuin en zag ik tot mijn schrik dat de slamelange eruit getrokken was! Ze begonnen net goed te groeien en nu heeft "iemand" zomaar de zaailingen eruit getrokken en nog laten liggen ook! Voor de lol dus naar mijn idee. Is dit het werk van een vogel? Wij hebben zelf een kat en de rest van de buurt ook dus kan mij eigenlijk niet voorstellen dat vogels zich in de achtertuin wagen.. Quote
Ann123 Geplaatst: 12 april 2017 Geplaatst: 12 april 2017 Dat moeten de duiven uit mijn tuin geweest zijn. Hun favoriete bezigheid; alles uitplukken om te laten liggen. Serieus nu, dat kunnen perfect duiven of andere vogels geweest zijn. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 12 april 2017 Geplaatst: 12 april 2017 Ze vonden vast dat er nodig uitgedund moest worden Het staat nogal dicht op elkaar. Hier zijn vogels in de weer om alles overhoop te trekken voor nestjes. Misschien zochten ze iets IN de pot, niet zozeer de plantjes. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
paddestoelengek Geplaatst: 12 april 2017 Geplaatst: 12 april 2017 Op ons moestuincomplex zijn 's avonds (als bijna alle tuinders vertrokken zijn) zeker een groep van 20 eksters actief.binnen de kortste keren ligt je zorgvuldig gezaaide of aangeplante gewas weer boven de grond.ben ik blij dat ik nog bezig ben m'n verhoogde bedden te maken Quote moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden
Jan Lokman Geplaatst: 12 april 2017 Geplaatst: 12 april 2017 lijkt idd op vogelterreur Quote "Natura non nisi parendo vincitur "
pippi Geplaatst: 12 april 2017 Geplaatst: 12 april 2017 Ja. Of katten tereur. Nee, ik heb drie katten lopen en als die vandalisme plegen hangen de doperwten in de kersenboom of zijn er aardbeien compleet begraven, dat gaat niet zo subtiel. Quote
Anilas Geplaatst: 13 april 2017 Auteur Geplaatst: 13 april 2017 Ik heb inmiddels een stuk gaas erover gespannen, dus nu zullen ze er vanaf blijven. Had eigenlijk het idee dat je zo'n slamelange juist dicht bij elkaar moest zaaien omdat je elke keer de blaadjes eraf plukt maar ben misschien iets te enhousiast geweest Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.