Geplaatst: 13 mei 20178 j Vandaag bezoek gehad van Goldfish. Heeft het laatste stuk omgegraven en ook nog geholpen met grond voor de grow-bags te bemesten. Waarvoor onze dank want Bazin was ook heel tevreden. Vooral omdat haar terras weer proper was want morgen is het hier moederdag. Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Geplaatst: 13 mei 20178 j Super om te zien er geholpen wordt.Wat een top forum met top mensen https://www.deblijehoeve.nl/
Geplaatst: 23 augustus 20178 j Wil nog eens de mensen bedanken die me geholpen hebben. Ik ben nu wel beter maar toch. Juist wat melkwater gesproeid tegen de meeldauw en door het gedurig heen en weer kijken ben ik weer voor de rest van de dag ziek. Volgens de neuroloog in AZ Brugge gaat dat denkelijk niet meer beteren. Aanvaarden wat ik niet kan veranderen. Ook al is het moeilijk. Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Geplaatst: 26 oktober 20178 j Gisteren nog maar eens echografie en straks terug naar de kliniek in Brugge. Hoofdpijn gaat maar niet over! Kan nu wel al bukken zonder ziek te worden. Maar ik heb ook geen macht meer, kan niet eens 25 kilo van de grond tillen. Dat was ooit anders. Maar een voordeel is er wel aan, eens ik al mijn pillen geslikt heb hoef ik geen eten meer! Lol. Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Geplaatst: 16 november 20178 j Eindelijk is mijn hoofdpijn veel verbeterd. Andere medicatie gekregen na de bijkomende onderzoeken en nu is het draaglijk. Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Geplaatst: 16 november 20178 j Kijk, daar wordt een mens vrolijk van ! Wat fijn voor je. It ain't what you do, it's the way that you do it
Geplaatst: 17 november 20178 j Dankuwel! !!Dat heeft toch een gans jaar geduurd hé. Nu nog eens mijn ogen laten nazien. Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.