Gerard1324 Posted April 21, 2017 Share Posted April 21, 2017 Hallo ik ben nieuw hier en nieuw op t vlak van moestuinen. Ik ben wat groenten en chillie zaden etc aan t kweken...ik doe dat nu binnen in van die bruine potjes van papier. Als de plantjes wat groter zijn gaan ze de tuin in. Alles groeit lekker door maar er zit nu witte schimmel aan de buitenkant van de potjes. Weet iemand of dat kwaad kan en zo ja hoe komt ik er va af? Bvd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted April 21, 2017 Share Posted April 21, 2017 Is helemaal niet erg. beetje er vanaf wrijven als je het echt kwijt wil. Je kan ook het hele kartonnen 'potje' in een iets grotere pot poten, met alles onder de grond. Je zaailing mag dieper in de grond terecht komen, sowieso tot tegen de 2 kiemblaadjes.En niet te nat houden. Helpt ook. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts