Geplaatst: 6 mei 20178 j Hallo iedereen,Ik had eens graag jullie raad en advies willen vragen.Een viertal weken geleden heb ik een partij plantjes kunnen kopen doch ik vrees dat er iets mee scheelt en weet niet wat.De onderste bladeren begonnen geleidelijk aan geel te worden en vervolgens beginnen de bladeren donker te kleuren en worden de steeltjes zelfs paars.Kan iemand me vertellen wat er mis is? Thx,Math 6 mei 20178 j aangepast door Gast
Geplaatst: 6 mei 20178 j Waar heb je ze staan en bij welke temperatuur? Hebben ze ook al buiten gestaan?
Geplaatst: 6 mei 20178 j Auteur De plantjes staan al een paar weken buiten in mijn kas.Opvallend is dat de plantjes die ik nog bijgekocht heb bij de AVEVE het wel zeer goed doen in tegenstelling tot deze.Ik kan ook nergens een uitleg vinden over de kleur van de bladeren
Geplaatst: 6 mei 20178 j Zien er juist hetzelfde uit als de mijne. Volgende week gaat het weer vriezen aan de grond. Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Geplaatst: 6 mei 20178 j Auteur Ik heb geen flauw idee,ze zijn sinds 4 weken in mijn bezit.Ik zou graag een oplossing/advies krijgen.Zijn er mensen die dit ook bij hun planten hebben?
Geplaatst: 6 mei 20178 j Ik zou me er niet druk over maken. Ze groeien er wel overheen "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Geplaatst: 6 mei 20178 j Hier groeien ze idd wel overheen en heeft te maken met kou/ te grote temperatuurwisselingen. Als het gaat vriezen alles binnen pakken!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.