Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

ik had aardbeien in een zak uit het tuincentrum gehaalt maar van alle aarbeien is er

niks gekomen niets groens zit er nog aan en ze zitten allemaal al in een pot binnen maar de tijd die ik gekozen had om ze nu al te planten

of dat ze binnen staan heeft er niks mee temaken weet ik zeker mischien dat ze later groen worden of dat ze ziek zijn?

wel zag ik een kleine hoeveelheid wit spul (mogelijk schimmel) op een van de aardbeien

20170511090742190971494486608.jpg

aangepast door Gast
Geplaatst:
dat ze binnen staan heeft er niks mee temaken

Ik weet niet hoe jij dat zo zeker weet, maar volgens mij zijn ze compleet verrot doordat je ze binnen hebt gehouden.

En te lang in die zak hebt laten staan?

Te nat en te warm.

Volgende keer meteen buiten uitplanten.

"Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.

Geplaatst:
Ik weet niet hoe jij dat zo zeker weet, maar volgens mij zijn ze compleet verrot doordat je ze binnen hebt gehouden.

En te lang in die zak hebt laten staan?

Te nat en te warm.

Volgende keer meteen buiten uitplanten.

Nee want ik heb het andere paar buiten staan sinds het

Begin en daar is ook niets van gekomen

Geplaatst:

Dan waren nou net die van jou in dat zakje niet goed meer. Té lang in de winkel gelegen bv.

Geplaatst:

Dat heb ik gehad met aardbeien van de Gamma die een paar weken geleden in de aanbieding waren. Die zijn meteen de grond in gegaan en geen een deed het. Beetje risico van het kopen van dit type planten op deze manier vrees ik.

Mijn volkstuinvereniging. Sinds september 2016 600m2 tuin op het complex.
Geplaatst:

Ik had aardbeien van een kweker hier uit de buurt, en die doen het geweldig! Ik mag geen reclame maken denk ik, maar ik zou mijn aardbeien eens ergens anders aanschaffen, Iwan

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...