helena Geplaatst: 3 juli 2011 Geplaatst: 3 juli 2011 (aangepast) Er zijn meer mogelijkheden met de groenten en bloemen uit de tuin: Zelf een masker maken bijv. Wortelmasker voor de gevoelige en naar roodheid neigende huidMaak sap van 2 wortels ( 1 el. ) en vermeng dit met 1/2 eidooier en 1 tl.olijfolie. Verdeel het masker over over gezicht, hals en decolleté. Houd afstand rondom ogen, neus en mond, 20 min. in laten werken en grondig afwassen met lauwwarm water. Slamasker; verfrist en hersteld bij elk huidtypeDrenk 2 grote slabladeren kort in olijfolie, laat ze uitdruipen, doe er wat citroensap op en lag de bladeren op het gezicht. Goed aandrukken en een in warm water gedrenkt washandje erop leggen, 10 min. in laten werken. 3 juli 2011 aangepast door Gast Quote
essiebes Geplaatst: 3 juli 2011 Geplaatst: 3 juli 2011 vermeng dit met 1/2 eidooier en 1 tl. eidooier. Bedoel je 1/2 eidooier en 1 tl eiwit? Of 1 tl van iets heel anders? Quote
helena Geplaatst: 3 juli 2011 Auteur Geplaatst: 3 juli 2011 foutje, moest zijn 1 tl. olijfolie. heb het geëdit in het recept Quote
Koert Geplaatst: 3 juli 2011 Geplaatst: 3 juli 2011 Dan mag je de 2e x hals en decolleté ook editten lijkt mij, zal wel neus en mond moeten zijn oid? Quote Even a broken clock is right twice a day
helena Geplaatst: 3 juli 2011 Auteur Geplaatst: 3 juli 2011 pff, hoe suffig kun je zijn. inderdaad je hebt gelijk.Toch; time for time outGa een ontspannend recept zoeken Quote
appelvrouw Geplaatst: 3 juli 2011 Geplaatst: 3 juli 2011 Die slabladeren heb ik gedaan! Heerlijk! Dan kan ik nog eens wat anders doen met mijn sla-overschot dan slasoep..Alleen, ik lag lekker in mijn tuintje met het blad op mijn gezicht( ik dacht ik doe het buiten, het wordt misschien zo kledderig met die olie etc) handdoekje onder mijn hoofd..toen manlief de tuin in kwam en zich rot schrok..hij zei: "ik dacht nu is ze echt helemaal bio geworden, en gaat er zelfs uitzien als een krop sla". ( Ik was het washandje vergeten) Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
jasmin Geplaatst: 4 juli 2011 Geplaatst: 4 juli 2011 Die slabladeren heb ik gedaan! Heerlijk! Dan kan ik nog eens wat anders doen met mijn sla-overschot dan slasoep..Alleen, ik lag lekker in mijn tuintje met het blad op mijn gezicht( ik dacht ik doe het buiten, het wordt misschien zo kledderig met die olie etc) handdoekje onder mijn hoofd..toen manlief de tuin in kwam en zich rot schrok..hij zei: "ik dacht nu is ze echt helemaal bio geworden, en gaat er zelfs uitzien als een krop sla". ( Ik was het washandje vergeten) Het kan nog erger... dat ie roept dat je er inderdaad door opgeknapt raakt ... terwijl de sla nog op je gezicht plakt, ipv na afloop.... Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.