Jis Geplaatst: 18 mei 2017 Geplaatst: 18 mei 2017 Dag allen, Ik ben Jis en heb nu allemaal potten in de vensterbank staan. Met aardappel, groenten en kruiden. Op termijn wil ik een bak maken voor op het balkon. Helaas geen tuin hier. Heb ooit tomatenplanten gehad, een hoop geduld, maar wat waren die tomaten lekker. Nu dus wat meer spul dat groeit. Hoop op dit forum wat kennis/handigheidjes op te doen betreffende het tuinieren Quote
Jeroen76 Geplaatst: 18 mei 2017 Geplaatst: 18 mei 2017 Van harte welkom Jis! Een leuke uitdaging maar zeker wel mogelijk om op die kleine ruimte in wat potten te gaan kweken. Denk ook aan een hanger, bijvoorbeeld een minikomkommer of muismeloen... Succes en heel veel plezier hier op het forum en op je balkon. Misschien ooit nog eens een volkstuin in je buurt bezoeken? Voor een paar tientjes per jaar kun je al een leuk stukje grond gebruiken. Gr. Jeroen Quote
Sophie78 Geplaatst: 19 mei 2017 Geplaatst: 19 mei 2017 Welkom Jis! Ik heb ook veel potjes in mijn vensterbank zoals velen hier haha, ik hoor regelmatig geklaag. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 23 mei 2017 Geplaatst: 23 mei 2017 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.