MartineV Geplaatst: 19 mei 2017 Geplaatst: 19 mei 2017 (aangepast) Ik ben nieuw hier en lid geworden omdat ik onlangs begonnen ben met tuinieren in een kleine beginners-serre.Hierin heb ik nu volgende gewassen geplant: tomaten, paprika's, spaanse pepers, sla, veldsla, lente-uitjes, courgettes en watermeloenen.Alles is voor mij volledig nieuw, dus ik zal zeker regelmatig opzoekingen moeten doen en vragen moeten stellen!Ik ben zeer benieuwd naar het resultaat! 20 mei 2017 aangepast door Gast Quote
Mellie Geplaatst: 19 mei 2017 Geplaatst: 19 mei 2017 Welkom! Wat leuk dat je ook aan het moestuinieren bent geslagen en wat heb je gelijk veel gezaaid. Ik hoop dat je er straks heerlijk van kunt eten! Quote
pippi Geplaatst: 19 mei 2017 Geplaatst: 19 mei 2017 Welkom! Je kasje ziet er mooi uit! Hou er wel rekening mee dat die courgettes en watermeloenen erg grote planten worden. Quote
MartineV Geplaatst: 19 mei 2017 Auteur Geplaatst: 19 mei 2017 Tja, ik heb geen ervaring met het kweken van groenten, dus dit eerste seizoen verwacht ik wel wat beginnersfouten - ik denk dat de watermeloenen er al eentje is, die plant wordt waarschijnlijk veel te groot voor mijn kastje.Maar daar leer ik van.Goede raad is uiteraard steeds welkom! Quote
HuubvG Geplaatst: 20 mei 2017 Geplaatst: 20 mei 2017 Welkom, veel plezier op het forum en in je kas. Om foto's rechtop te kunnen plaatsen, kun je de camera / smartphone 90° draaien als je foto's maakt, of een (gratis) fotobewerkingsprogramma gebruiken. Ik bekijk de foto's op een vaste monitor bij de pc en kan niet zomaar het scherm draaien, vandaar de vraag. Quote
MartineV Geplaatst: 20 mei 2017 Auteur Geplaatst: 20 mei 2017 Sorry voor de omgevallen foto, volgende keer doe ik dat beter! Quote
sil19 Geplaatst: 21 mei 2017 Geplaatst: 21 mei 2017 Leuk ! Ben ik niet alleen als beginner. Ziet er goed uit! Quote
Jorieke123 Geplaatst: 21 mei 2017 Geplaatst: 21 mei 2017 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Carina1966 Geplaatst: 21 mei 2017 Geplaatst: 21 mei 2017 Welkom op het forum! Quote Kaatjes Moestuin https://www.youtube.com/channel/UCbxKcMcCIfcYz1rQPoOZLcA
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.