Fruittuin Geplaatst: 19 mei 2017 Geplaatst: 19 mei 2017 Hallo. Ook ik ben redelijk nieuw in deze wereld. Deze hobby zie ik als een rust moment in mijn drukke bestaan. En niks zo lekker als zelf geteeld Ik heb een kleine kas met tomaten komkommers en groente en een fruitkooi gemaakt waar ik appels peren pruimen frambozen kiwi en blauwe bessen heb staan. Ik zal nog wel eens met vragen mijn melden en allen vast dank voor de inzet. Hier onder een kleine impressie. Marcel Quote
Jeroen76 Geplaatst: 19 mei 2017 Geplaatst: 19 mei 2017 Welkom en dat ziet er mooi uit! Heel veel plezier! Gr. Jeroen Quote
Bit Geplaatst: 20 mei 2017 Geplaatst: 20 mei 2017 Welkom ! Wat een nette opstellingen. Verbouwen van groente/ fruit dus. Maar ook wel heel duidelijk ook bouwen he ? Mooi hoor. Jaloers. Quote
HuubvG Geplaatst: 20 mei 2017 Geplaatst: 20 mei 2017 Welkom, ziet er netjes uit. Veel plezier hier in in de tuin. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 23 mei 2017 Geplaatst: 23 mei 2017 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
harms1 Geplaatst: 23 mei 2017 Geplaatst: 23 mei 2017 Ik hoop dat er genoeg ruimte zal zijn in de fruitkooi, want appels, peren, pruimen en kiwi's, dat kunnen flinke jongens dan wel meisjes worden hoor!Veel succes en plezier hier Marcel Quote
Fruittuin Geplaatst: 23 mei 2017 Auteur Geplaatst: 23 mei 2017 Het zijn zuil bomen. Blijven redelijk smal Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.