aseel Posted May 28, 2017 Share Posted May 28, 2017 Na paar jaar gemoestuiniert te hebben. Heb ik geen zin meer in de tuin..maar heb stuk of 12 1.50 bij 5.00 verhoogde bakken gemaakt. heleboel bomen geplant. En tunnelkas erop gezet. En half afgemaakte huisje.Waarschijnlijke krijg ik een fractie wat ik erin heb geïnvesteerd. De verhoogde bakken moet ik zelf eruit halen. Ik vroeg af hoe ik het beste kan aanpakken. Heb er geen tijd voor meer. Wat vinden jullie ervan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
speets Posted May 28, 2017 Share Posted May 28, 2017 Heel jammer Aseel, maar ik begrijp het van jou wel. Je was nooit erg enthousiast. Het ís ook veel werk. Als ik jou was, zou ik goede, duidelijke foto's van een en ander maken en op Marktplaats zetten.Is wel een beetje (te) laat in het jaar, maar het valt te proberen.Zet er een zacht prijsje bij. Dat is beter dan mensen te laten bieden. Brengt misschien minder op, maar kan je een bult werk schelen als de kopers de spullen zelf eruit halen. En het scheelt ook nog eens afvoerkosten. En ik zou ook briefjes ophangen op het complex en in de supermarkten. Sterkte ermee Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted May 28, 2017 Share Posted May 28, 2017 Heftig. Lastig, of zelfs ontluisterend. Maar als je de keus , misschien wel eerst met pijn in het hart, eenmaal gemaakt hebt, kan ik me ook voorstellen, dat het een last is die van je afvalt. Netjes afbouwen ( hulp vragen ) en niet meer omkijken. Over een paar jaar weet je pas of de keuze de juiste was en kun je altijd nog iets. Die investering ? Zou ik niet over in zitten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aseel Posted May 28, 2017 Author Share Posted May 28, 2017 De tuin is 10 kilometer van mij vandaan..dat is de eerste struikel blok..heb 3 opgroeien de kinderen. Gaat financiële niet goed..sommige buren zijn niet echt leuk. Kan niet zo goed bijhouden . De voordelen zijn dat ik mijn lichaamsbeweging krijg..en ik wil het ook niet kwijt..vind het ook leuk.het is mijn plekje.. dus het is geen makkelijke beslissing. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flup Posted May 29, 2017 Share Posted May 29, 2017 Die minder leuke buren heb je volgens mij al vanaf het begin. Dat maakt het tuinieren op die plek ook een stuk minder leuk. En als het plezier weg is, dan is de tuin opzeggen wel het beste.Het geld wat je erin hebt gestoken, zul je nooit terugkrijgen, anderen betalen niet de nieuwprijs voor iets wat al gebruikt is, dat is overal zo. Met briefjes ophangen op het complex of in de supermarkt (met een paar foto's erop) of een advertentie op Marktplaats kom je misschien al ergens.Je zou ook hier een advertentie met wat foto's kunnen posten in de vraag & aanbod rubriek. Een betere doelgroep is er voor je spullen niet te bedenken, volgens mij. Misschien dat dichterbij huis nog een ander moestuincomplex ligt, waar je in de toekomst eens kunt gaan kijken.En ondertussen kun je eventueel ook bij je thuis wat tuinieren? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts