Pestoman Geplaatst: 14 juni 2017 Geplaatst: 14 juni 2017 Begin van de week was mijn hele rijtje koriander verdwenen (25 cm hoog)Vervolgens worden mijn peperplantjes gekilled en verdwijnen volledig.Sinds vanochtend worden ook de boontjes doorgeknaagd......................Begin er nu wel een puntkop van te krijgen.Kijk en huiver................. Gr, Erwin Quote
Patrijs Geplaatst: 14 juni 2017 Geplaatst: 14 juni 2017 Ligt er geen briefje bij: " Mijn naam is Haas" ? Quote De moestuin van Patrijs
Carina1966 Geplaatst: 14 juni 2017 Geplaatst: 14 juni 2017 Konijnen? Nou ja, die aten vorig jaar bij mij alles zo'n beetje. Behalve de courgetteplanten en de pompoenen. En ik had deze week een hol en warempel waren er een paar bonenplantjes aangevreten. Alleen de steeltjes over. Heb ze nu afgeschermd.O ja, mijn katten eten ook aan de peperplanten dus misschien doen konijnen dat ook? Had gedacht dat ze dat niet zouden doen, maar ja...Liggen er keutels? Quote Kaatjes Moestuin https://www.youtube.com/channel/UCbxKcMcCIfcYz1rQPoOZLcA
Pestoman Geplaatst: 14 juni 2017 Auteur Geplaatst: 14 juni 2017 Neen, helaas, geen briefjes en of keutels. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.