Geplaatst: Dinsdag om 07:092 d Auteur Een eerste zakje bramen, samen met 20 van mijn beste vrienden Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: Dinsdag om 09:262 d Een paar radijzenEn 2 mooie paksoi plantenIk oogste ook nog rode bieten. Maar ben daar vergeten een foto van te nemen. Dinsdag om 10:592 d aangepast door Gitta
Geplaatst: Dinsdag om 09:472 d Mooie paksoi, Gitta! Ik oogstte gisteren ook paksoi, maar dat waren een boel kleintjes. Ze waren een poosje geleden spontaan opgekomen. Samen ook ruim voldoende voor een maaltijd. Geen foto.
Geplaatst: Dinsdag om 11:422 d Mooie paksoi. En weinig aangegeten. Ik moet alle moeite nu doen om ze te krijgen. Onder het gordijn komen zelfs ook nog slakjes en dat is in een Hero, ze klimmen gewoon langs de poten omhoog.
Geplaatst: Dinsdag om 12:292 d @Petrasmoestuin de poten goed schoon houden. Anders klimmen de slakken inderdaad gewoon naar boven. Dan merken ze namelijk niks meer van het RVS materiaal. De paksoi gaat hier over het algemeen goed, net als de tatsoi ook heel goed is gelukt.
Geplaatst: Dinsdag om 12:422 d Een goede tip Gitta. Moet ik nodig doen. Vorig jaar had ik er niet zo last van.
Geplaatst: Dinsdag om 15:442 d Courgette alweer. Verder de eerste boontjes (hoera!), NZ spinazie, Erbette, een olifantknoflooksolo, diverse groene paprika's en een Zou-pi peper. Ik denk dat ik zo alles fijn snij en er een lekker Soepie van maak. De eerste tomaten gaan in het nog-verder-rijpen-mandje op de vensterbank.
Geplaatst: 13 uren geleden13 u Abrikozen. Ook prunus cerasifera begint nu. Pruim Opal zit in zijn laatste dagen. Ik maak iedere dag een paar kilo in. Geef weg. Maar loop niet echt in op de voorraad.
Geplaatst: 11 uren geleden11 u De eerste grote oogst dit jaar geplukt.AugurkCourgetteAuberginePaprikaTomaatPeper
Geplaatst: 10 uren geleden10 u Waterspinazie en eitjes. Ik eet vanavond voor de 3e x deze week waterspinazie en nog steeds geen genoeg van [emoji39][emoji39][emoji39]
Geplaatst: 6 uren geleden6 u Gisteren een flinke krop sla geoogst, paksoi, snacktomaatjes en basilicum geoogst. Vandaag ijsbergsla Ook nog een courgette, verschillende pepers en lenteui. Maar hiervan vergeten een foto te maken.
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Diverse bonen, 2 courgettes, snijbiet en snijselderij geoogst. 2 uren geleden2 u aangepast door Petrasmoestuin
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.