Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ik ben Michelle Post, getrouwd met een hovenier en sinds 2 jaar de trotse bezitter van een achtertuin volledig ingericht als moestuin.

Met een hovenier als partner, hoor ik u denken???? ja hoor, wij hebben besloten onze tuin niet voor de sier aan te leggen maar als productie tuin. We zijn nog erg in de opstart fase en hebben dit jaar enorm veel geleerd. De moestuin hebben we dit jaar ook uitgebreid met een kasje en er scharrelen kipjes in de tuin. En dit alles gewoon in een doorsnee rijtjes huis/tuin. Gewoon de buren af en toe verwennen met lekkere verse eitjes en aardbeien uit eigen tuin!!!

natuurlijk heb ik mij even voorgesteld omdat ik graag mee wil doen met de prijsvraag, dat boek kunnen wij als groene blaadjes best wel gebruiken , maar ik zal vaker deze site en forum checken en wie weet kan ik in de toekomst ook mijn kennis en ervaringen delen!!!

Posted

We kunnen allemaal leren van elkaar dus welkom op het forum (zo te zien was je al een tijdje geregistreerd op het forum).

Mag ik vragen hoe de tuin is ingericht? De klassieke vakstructuur of een spelenderwijs ontwerp? Groente kan namelijk ook erg sierlijk en kleurrijk zijn. Neem bijvoorbeeld snijbiet, rode kool, palmkool en de vele fruitsoorten.

Posted

Of zoals bij mij, als doorgesloten pluksla en broccoli

Ik wist niet dat pluksla zo hoog kan worden.

Ik heb een plantje tussen de tomaten staan, en deze vermaakt zich daar prima.

Welkom mat_mies.

Onze nieuwe habitat :

https://youtu.be/BapOVa6jPgg

Zittauer Gebirge ( Natur, Wandern, Entspannung, Ruhe )