Geplaatst: 11 oktober 20178 j Oeh. Cliffhanger! Hahahaha. Tot zondag. wees bevriend met kleine dingen
Geplaatst: 12 oktober 20178 j Auteur Yep Ik heb trouwens zaadjes van de ambar pompoen voor je ingepakt, als je ze niet wilt gooi ik ze op de zadentafel... We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 12 oktober 20178 j Super! Ik ga je uithoren over hoe geweldig die pompoen is morgen, want kan em zo niet vinden op t web. Oh. Stomme vraag nog, maar als ik jouw paarse salie vergelijk met die van mij, komt cupcakeje er bij mij wel erg bekaaid van af denk ik. Zijn nog inimini. Mocht je toevallig een plantje in de auto zetten, denk ik dat ik, en via mij Cupecake wel interesse heeft. Dan kunnen die van mij op de graties tafel. Bijvoorbeeld. Maar als niet is, is ook goed natuurlijk. wees bevriend met kleine dingen
Geplaatst: 12 oktober 20178 j Auteur Ik heb een extra bij me... We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 16 oktober 20178 j He Appelvrouw, Hier nog het recept voor het bananenbrood:topic22777.html Verder hartstikke bedankt voor alle leuke ruiltjes.De solarzaadjes houd je sowieso nog tegoed! Groetjes! wees bevriend met kleine dingen
Geplaatst: 16 oktober 20178 j Net een kopje thee gezet voor mezelf. Weeeeuuuuw! Die is lekker! Vanaf nu heet je voor mij 'Theevrouw' denk ik! Vet bedankt voor het zakje wees bevriend met kleine dingen
Geplaatst: 16 oktober 20178 j Auteur Haha theevrouwtje, daar bedenk ik mezelf zo`n rimpelig besje bij Maar inderdaad ik vind de theemix ook altijd heel erg geslaagd en wil wel meer maken voor de mtfd maar meestal zijn mijn kruiden al op aan de familie en vriendinnen.Geniet ervan!En o die oerpreien kwamen van mij, ik had er de hele tijd hier minstens 5 potten aangeboden, maar niemand kwam erom. Gelukkig dat ik nog een deel heb kunnen vergeven! We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.