Ga naar inhoud

Wil je minder Advertenties?

Maak dan nu een account of log in!

Image Image Image Image Image

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
O, graag alleen de morgenrot dan, kapia heb ik al.

He Appelvrouw. Ik heb met mijn neus gekeken. De lipstick hangt al lekker te rijpen en is daarmee vroeger dan de kapia. Hebben?

Oh en kruisbes is een witte remarka. Grote bessen en draagt best heel goed. Ook hebben? Zal geworteld stekje zijn.

wees bevriend met kleine dingen

Geplaatst:
  • Auteur
flesjes appelcider en anders ga ik voor de suiker. (of en en )

Lathyrus Odoratus prince of orange en almost black (echter naast elkaar gestaan dus almost orange en prince of black zullen er ook tussen zitten )

Ik neem mee voor je. Klimt als een idioot en groeit veel dichter dan ik dacht. Dus veel verder uit elkaar dan erwtjes hoor.

Dank voor de fijne complimenten. Doe heel erg m'n best. Al gaat er heus ook nog wel wat mis.

Verder vroeg je:

- Zaad OI kers - mix van zachtgeel naar donkerrood en alles daar tussenin

- Zaad goudsbloem Oopsy Daisy

- Zaad van Grote Rietorchis

- stekjes/zaadjes hebben van de roze wilde(re) geranium.

Moet allemaal te regelen zijn hoor.

Verder zeeeer enthousiast over de appelcider en ook de suiker trouwens prima hoor. Lieve groet maar weer

Geplaatst:
  • Auteur
:oops: vakantie modus......duizendblad...

ik zal het meteen veranderen........ ahum...

Haai! Lief meegedacht. Duizendblad staat hier echter als 'onkruid' in de voortuin. Blij mee

Dus ben al voorzien. Dank!

Geplaatst:
  • Auteur
Neemt er iemand al fruit stekken voor je mee ?

Een paar mensen. Maar altijd blij met meer. (We hebben nog best wat te vullen) Framboos is leuk, mn de rooie. Wijnbes gaat al licht mallotig hier. Aalbes altijd fijn. Heb je iets leuks gezien waarmee ik jou een plezier kan doen?

Geplaatst:

Ik zal een rode framboos meenemen

Een wijnbes ( was zichzelf al weer aan het stekken) en een stekje proberen te maken van de aalbes.

Zaadjes van de spinazie en oost Indische kers lijken mij wel wat

Geplaatst:
  • Auteur
Ik zal een rode framboos meenemen

Een wijnbes ( was zichzelf al weer aan het stekken) en een stekje proberen te maken van de aalbes.

Zaadjes van de spinazie en oost Indische kers lijken mij wel wat

Top!

Geplaatst:
Hebben? Ook hebben?

Graag, ja en ja!

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Hey,

Ja graag een paar zaadje van de B&R Boar

De thuiskok blijkt de laatste weken de rode kruisbes kaal te plukken en geeft aan deze erg lekker te vinden?

Okeeeeee......dussssss....

Kun je nog een aantal kruisbes stekken missen?

• 3 weeks later...
Geplaatst:
  • Auteur

Zoooo. Ik ben weer bij geloof ik met geven / krijgen.

@Cupcakeje, je komt er nog wat bekaaid vanaf. Kan ik je nog met wat anders blij maken?

@Ciska Ehm nou een aantal weet ik niet. Maar 1tje sowieso. Moet even kijken hoeveel er lukken. Oh en welke paprika wilde je nu naast de kapia, de lipstick of de morgenrot?

Geplaatst:

een rode kruisbes is prima hoor.....

De paprika bedoelde ik de etkezesi....wat geven ze die dingen toch ook onmogelijke namen...

Geplaatst:
  • Auteur

Ahaa. Het is alleen een witte kruisbes. Groot en wit en zoet (voor een kruisbes). Mag dat ook?

En de etkezesi doe ik er ook in ieder geval bij!

Geplaatst:
Zoooo. Ik ben weer bij geloof ik met geven / krijgen.

@Cupcakeje, je komt er nog wat bekaaid vanaf. Kan ik je nog met wat anders blij maken?:

Nee hoor zaadjes van oi kers en een newzeelandse spinazie plant en een paarse salie stekje is meer dan genoeg. Ik heb van het voorjaar heel veel mogen ontvangen via dit forum dus ben al lang blij dat ik wat kan terug geven. Ga volgende week de fox ley delen. Even kijken hoeveel stukjes ik daar van kan maken. Hij is flink gegroeid dus zal wel genoeg zijn ☺

Geplaatst:

Witte is ook prima

Geplaatst:

Hey Charly,

Heb je toevallig nog een paar zaden van de lipstick paprika?

Geplaatst:
  • Auteur

He Ciska,

Zeker hoor! Ik heb wat extra zaad gewonnen links en rechts. Dus moet goedkomen

• 2 weeks later...
Geplaatst:

Ow en nu ben ik heel vervelend...ook een paar zaadjes van de liguria vleestomaat? Echt maar een paar hoor....Ies voor probier...

Geplaatst:
  • Auteur

He Vervelenderd

Helemaal niet joh. Ik heb prima Liguria zaad geoogst (uiteindelijk toch allemaal laten fermenteren) dus er kan zeker wat af voor je.

Ik neem ook sowieso nog wat mee voor de graties-tafel. Dan kunnen meer mensen van deze toch erg fijne tomaat genieten.

Geplaatst:

Ik heb nog wel interesse in de Lathyrus graag beide kleuren maar vooral de zwarte.

Kijk heel even op mijn lijstje of er iets voor je tussen zit?

Ik wil anders nog wel proberen mijn vijg te stekken?

En een of twee grote emmers 20liter met deksel heb ik ook als je wilt?

Geplaatst:

Ow wat goed dat je daarover begint Angela..lathyrus zaadjes wilde ik ook nog vragen

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:
  • Auteur

Hai Angela, Lathyrus: liefst zoveel mogelijk zwart. Ik bewaar wat voor je. Emmer 20 liter met deksel is hartstikke fijn.

En Appelvrouw. Heel graag geef ik je lathyrus-zaad. Want het goudsbloemendrogen is geen succes geworden. De eerste keer door het zeer feilbare stelen experiment. De tweede keer omdat ik er niet op tijd aan begonnen ben. Sorry.

Dus als ik het kan afkopen met Lathyrus: super.

Geplaatst:

Nou gewoon van beide kleuren enkele zaden zou ik blij mee zijn maar die donkere lijkt me erg mooi zolang ik de zaden maar uit elkaar kan houden.

Staat er ook nog iets op mijn lijstje voor je?

Emmer noteer ik.

• 2 weeks later...
Geplaatst:

Zoek je nog meer emmers? Ik heb ze wel voor je, zijn 18L+deksel.

Geplaatst:
  • Auteur
Zoek je nog meer emmers? Ik heb ze wel voor je, zijn 18L+deksel.

Oh nou. Die zijn wel welkom hoor . Ook voor het maken / bewaren van varkensvoer vaak zo makkelijk. Nu heb ik een prachtig schone kaas-emmer opgeofferd. Die zou ik graag weer terug gaan nemen voor het kazen. De varkens zijn zo kieskeurig niet

Geplaatst:

Hoeveel wil je er? Stuk of 3?

Geplaatst:
  • Auteur
Hoeveel wil je er? Stuk of 3?

Wat lief! 3 zou perfect zijn!

Edit: en laat ff weten of ik nog iets extra voor jou kan meenemen hè!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic