geedee Geplaatst: 2 augustus 2011 Geplaatst: 2 augustus 2011 Ik zou ook graag meedoen met die Carrousel envelop/doos. Kan dat nog?
jasmin Geplaatst: 2 augustus 2011 Geplaatst: 2 augustus 2011 Gaat vast onaardig klinken, maar pas na een aantal (5 of zo) maanden meedraaien op het forum. Ingesteld om te voorkomen dat mensen zich alleen maar hiervoor zouden registreren, en dan weer verdwijnen of zo. Dus niet omdat je geen leuke meid bent, of zo, maar het zou wel erg rottig zijn tov anderen die ook nog even moeten wachten, als jij ook op de lijst komt. http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Jorieke123 Geplaatst: 2 augustus 2011 Geplaatst: 2 augustus 2011 Maar je hebt ook nog even... de zaden zijn toch pas van het voorjaar te zaaien Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
hansm Geplaatst: 5 augustus 2011 Geplaatst: 5 augustus 2011 Bedankt Jim vandaag de envelop ontvangen, even vluchtig doorgekeken zie zeker hele leuke dingen die proberen waard zijn of al op verlanglijst stonden.Doosje zit niet overdreven vol ofzo maar ik stuur hem toch maar naar Jorieke dat ze over kan gooien in groter doosje.Jorieke ik meld hier even waneer hij onderweg naar je is, zal begin volgende week zijn. Players only love you when they're playing.
hansm Geplaatst: 9 augustus 2011 Geplaatst: 9 augustus 2011 Doos is onderweg ik moest 6.75 betalen omdat de doos heel klein beetje beetje bol stond, en niet door de brievenbus zou passen nuja lijkt mij overdreven maar goed zaak is dus de doos plat te houden Players only love you when they're playing.
Koert Geplaatst: 16 augustus 2011 Geplaatst: 16 augustus 2011 Ooooooooooooooooooh wat een feest was dat! Ik voelde me zo blij als een kind! Maar ook erg hebberig bij elk zakje wat ik openmaakte! Zat best nog wat bij wat ik nog niet had/kende en wil nu dat het weer voorjaar is Zal even moeten kijken of ik nog wat kan toevoegen: Ik heb genoeg hoor, maar de doos zit al zo ramvol! Vandaag gaat me niet meer lukken, maar als het allemaal mee zit gaat ie morgen weer op de post. Jasmin it's your turn: wil je me even je adres geven via pb?En bij deze: Lisa bedankt voor dit geweldige idee en natuurlijk Jorieke voor al het geregel, TOP! Even a broken clock is right twice a day
Jorieke123 Geplaatst: 16 augustus 2011 Geplaatst: 16 augustus 2011 Tja... mijn nieuwe doosje bleek amper groter dan het oude doosje....Oproep: zitten er meerdere zakjes van hetzelfde in, dan hoef je niet zuinig te zijn met het inslaan van zaden! Zeker niet als je er ook weer net zoveel in stopt.Van erwten of maïs of bonen mag je ook meer pakken hoor! Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Koert Geplaatst: 16 augustus 2011 Geplaatst: 16 augustus 2011 Van maïs of bonen mag je ook meer pakken hoor!Makkelijk gezegd: die zaten er niet in!!!! Ik heb echt maar kleine beetjes gepakt, waar er veel van was dat heb ik zelf allemaal wel, de uitzonderlijke dingen daar is natuurlijk niet veel zaad van en je gunt natuurlijk de ander dat ook! Het meeste wat ik gepakt heb zijn de meerjarige dingen eeuwig moes en die nine star broccoli etc. maar daar heb je ook maar weinig zaad van nodig, paar plantjes is genoeg. Even a broken clock is right twice a day
jasmin Geplaatst: 23 augustus 2011 Geplaatst: 23 augustus 2011 FF snel: Ik heb hem binnen hoor! Ik was een beetje afwezig, en ook wat druk, volgens mij was de doos al eerder aangekomen, want ik haalde een enorme pak post uit mijn brievenbus, met oa deze doos. Ik heb snel gekeken, en zal wat later echt goed gaan bestuderen. Na mij is Bonnie, en die zie ik waarschijnlijk einde van de week, dus de doos zal handmatig overgedragen worden. Als het anders loopt, houd ik jullie op de hoogte. In elk geval izzie veilig aangekomen.... http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
jasmin Geplaatst: 31 augustus 2011 Geplaatst: 31 augustus 2011 Ik ben 'm kwijt. Ik had hem opgehouden tot Bonnie terug van vakantie was, en vanochtend naar haar toegefietst... lekker makkelijk als je dicht bij elkaar in de buurt woont... http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
bonnie f Geplaatst: 2 september 2011 Geplaatst: 2 september 2011 Vergeet ik helemaal te melden dat ik de envelop heb gekregen.Echt leuk!Maar als iedereen er meer indoet dan eruit haalt hebben we binnenkort een vrachtbedrijf nodig voor transport.Ik stuur de flop in het weekend door. Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
joke81 Geplaatst: 15 september 2011 Geplaatst: 15 september 2011 ooo het was echt de max, precies m'n verjaardag! (nog eens bedankt dat ik als belgische er toch tussenmocht!!) is dat lijstje , nog altijd het lijstje van op pagina 1?Jorieke (2)- Lisa (1)- Dennis (1)- Helly (1)- Jim (1)- Hansm (1)- Koert (1)- Jasmin (1)- Bonnie F (1)- Joke81(1)- Jorg- Frank VWL- Jos- Freggel- Rommert- Jooze- Frank Houweling- Margareth- Wouttie75- Appelvrouw- Thessa dan zou het nu Jorg moeten zijn?
Margareth Geplaatst: 22 september 2011 Geplaatst: 22 september 2011 wat een superenveloppe en wat een leuke dingen zitten er in!Naar wie mag ik m sturen/brengen?Jorg kwam na Joke, dus ik denk Jorg?
Jorg Geplaatst: 30 september 2011 Geplaatst: 30 september 2011 Margareth, Naar wat ik begrepen heb de enveloppe woensdag/donderdag ontvangen Leuk! Ik zal van het weekend wat zaadjes toevoegen (zou dat nog lukken ). Who's next? Nog zaadjes nodig van iets?
Lisa Geplaatst: 3 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 3 oktober 2011 ik zou hem ook nog wel een keer terug willen hebben, ik was natuurlijk nummer twee in de lijst na Jorieke (die overigens ook hele leuke dingen naar mij heeft toegestuurd). Maar ik ben nu ook wel benieuwd wat er nu in zit.Ik zal je mijn adres pm-en. http://www.hobbyzaden.nlZaden te koop al vanaf 0,25 €.
Koert Geplaatst: 4 oktober 2011 Geplaatst: 4 oktober 2011 Ik snap dat jij hem nog een keer wilt ontvangen Lisa en daar ben ik het ook helemaal mee eens, zou het toch wel zo fair vinden dat eerst diegene op de lijst die hem nog niet hebben ontvangen aan de beurt komen! Wat mij betreft kan die daarna nog een keer weer helemaal rond (wie wil tenminste!). Even a broken clock is right twice a day
Jorg Geplaatst: 4 oktober 2011 Geplaatst: 4 oktober 2011 Zeg het maar, in principe kan de enveloppe meerdere adressen per week aan doen als dat zou moeten. Kan dus snel gaan. Ware het niet dat ik nu weer in Utrecht zit dus pas van het weekend de doos weer kan doorzenden. We hebben nog even en er zit nog genoeg in de meeste zakjes dus lisa, kun je nog een maandje wachten? Dan werken we de lijst even af.
Jooze Geplaatst: 4 oktober 2011 Geplaatst: 4 oktober 2011 Misschien helpt het (wat snelheid betreft) als we nu vast onze privé adressen doorsturen naar de mensen voor ons. Nu wordt het steeds gevraagd zodra de envelop binnen is. En als ik naar mezelf kijk. Ik ben om de dag op het forum (als ik het heel druk heb minder vaak) en dat scheelt weer tijd. De vraag is moet het snel, we gaan niet het seizoen in waarin zaden echt haast hebben geloof ik... Jooze Jooze Ik hou een blog bij zie; http://www.mijnmooiemoestuin.blogspot.com
jos Geplaatst: 5 oktober 2011 Geplaatst: 5 oktober 2011 Ik denk dat ik de oplossing heb om je ongeduld te beteugelen Geedee.Na Jorg en Frank staat ondergetekende op de lijst.Laten wij nou in dezelfde gemeente wonen.Simpel, als ik hem heb mailen we even en kom je onder het genot van een kop koffie in de Carrousel envelop neuzen.Spaart tijd en porto-kosten.Wel niet tegen de anderen zeggen Groetjes, Jos
freggel Geplaatst: 5 oktober 2011 Geplaatst: 5 oktober 2011 Even vlug een praktische vraag tussendoor: ik ben bezig de doos met zaadjes uit te mesten en aangezien ik bijna aan de beurt ben met de envelop, wilde ik ook vast de zaadjes klaarleggen die ik er zelf in wil doen. Kunnen die gewoon in gripzakjes? En moet daar mijn naam op staan of gaat dat gewoon op de grote hoop? blog/freggel/
Jooze Geplaatst: 7 oktober 2011 Geplaatst: 7 oktober 2011 Lijkt me prima als je zaden in grip zakjes doet met ras namen etc erbij. Zet je naam er gewoon bij dan is het zo wie zo goed. Als je het in grip zakjes doet moeten de zaden wel goed droog zijn!! Jooze Ik hou een blog bij zie; http://www.mijnmooiemoestuin.blogspot.com
Jorg Geplaatst: 10 oktober 2011 Geplaatst: 10 oktober 2011 ik zou hem ook nog wel een keer terug willen hebben, ik was natuurlijk nummer twee in de lijst na Jorieke (die overigens ook hele leuke dingen naar mij heeft toegestuurd). Maar ik ben nu ook wel benieuwd wat er nu in zit.Ik zal je mijn adres pm-en.Lisa, Ik heb de enveloppe jou richting op gestuurd. Frankvwl reageerde niet en om de flow er in te houden (ben alleen in het weekend thuis en niet eens elk weekend) en ik jou adres al had heb ik hem toch jou richting op gestuurd. Frank, stuur je adres dus naar lisa en anders is jos aan de beurt. @de rest: geen probleem toch? Vanaf nu spreken we dan maar af dat we eerst de lijst af gaan werken. Margreth, snap niet hoe de postbode de enveloppe door de brievenbus heeft gekregen maar mij lukte het in ieder geval niet meer. Komt dus veilig en droog aan met pakketpost.
appelvrouw Geplaatst: 12 oktober 2011 Geplaatst: 12 oktober 2011 Over twee weken ben ik twee weken in NL. Ik vroeg me af of het een goed idee zou zijn dat ik dan de envelop krijg, geen gedoe met naar Fr sturen en retour..we hebben nogal slechte ervaringen met de Fr post, en laatst kreeg ik een pakje pas na weken aangereikt..met plakband van de Fr douane..dat zou weer kunnen gebeuren, dus ik vind het veiliger als het in Nl geregeld wordt. ik zou hem dan daarna naar Jooze kunnen brengen, die woont om de hoek. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Thessa Geplaatst: 12 oktober 2011 Geplaatst: 12 oktober 2011 ik zou hem ook nog wel een keer terug willen hebben, ik was natuurlijk nummer twee in de lijst na Jorieke (die overigens ook hele leuke dingen naar mij heeft toegestuurd). Maar ik ben nu ook wel benieuwd wat er nu in zit.Ik zal je mijn adres pm-en.Lisa, Ik heb de enveloppe jou richting op gestuurd. Frankvwl reageerde niet en om de flow er in te houden (ben alleen in het weekend thuis en niet eens elk weekend) en ik jou adres al had heb ik hem toch jou richting op gestuurd. Frank, stuur je adres dus naar lisa en anders is jos aan de beurt. @de rest: geen probleem toch? Vanaf nu spreken we dan maar af dat we eerst de lijst af gaan werken. Margreth, snap niet hoe de postbode de enveloppe door de brievenbus heeft gekregen maar mij lukte het in ieder geval niet meer. Komt dus veilig en droog aan met pakketpost. even een idee.....is het handig om het in 2 envalloppe's te doen ? scheeld heel veel porto kosten ipv pakket tarief.... idee ?( en dan kijken of ze tegelijk aankomen op het adres..... ) kijk eens op mijn site www.jamenzo.nl
Jorg Geplaatst: 12 oktober 2011 Geplaatst: 12 oktober 2011 Een aantal zakjes zaad herverpakken (naar gripzakjes) zou ook al schelen in ruimte. En echt zuinig doen met zaadjes pakken is nou ook niet echt nodig In een iets kleinere brievenbusdoos of enveloppe zal het dus wel passen als alles strak verpakt is. Ik had maandag weinig tijd (rennen voor de trein) anders had ik het zelf wel gedaan. Ik heb er nu maar een aantal extra gripzakjes bij gedaan, de zaadjes die ik toegeveogd heb zitten wel al in gripzakjes. Daarna alles snel verpakt en in de doos gestopt. Toen ik hem niet meer door mijn eigen brievenbus kreeg wist ik al dat het een pakketje ging worden. Alles zat al dicht en geen tijd meer om een nieuwe enveloppe te pakken dus so be it Maar wel: track en trace, dus het pakketje is veilig aangekomen
Aanbevolen berichten