Jump to content

Recommended Posts

Posted

goedmiddag,

een paar weken geleden kwam ik door puur toeval bij een vriend van een vriend op de moestuin terecht. Ik had er al vaker over nagedacht, maar toen was er een wachtlijst. Nu bleek dat er wat percelen vrij waren en een week later was ik samen met een vriend de trotse gebruiker van 47m2 grond. Er stond aardig wat onkruid, maar inmiddels hebben we ons stukje paradijs aangepakt. Na het plaatsen van een klein schuurtje, een compostbak en een regenton staan de eerste groenten er nu in. we hebben gekozen voor boerenkool, andijvie, brocolli, sla, prei, bosui en wortelen. Daarnaast nog een pruimenboom, een frambozenstruik en een paar aardbeienplanten. al met al staat het al zo goed als vol....

Heerlijk om een mooi stukje te hebben waar hard gewerkt wordt en ook echt van de rust genoten kan worden....

Omdat de buurvrouw er na dit jaar mee stopt hebben we al gevraagd of we er een stuk bij kunnen krijgen..... het virus heeft al snel zijn werk gedaan....

Posted

Harms, waarom zou die combinatie niet ideaal zijn? Graag wat onderbouwing.

Bobastic, veel plezier met je tuin en welkom hier.