Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Leuk filmpje, synchroon wroeten

En dat konijn op de achtergrond

"Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.

Geplaatst:

Ach dat Cocootje!

Haar broertje en zusjes doen er niet voor onder in ieder geval.

Ons tot voor kort nog ongerepte veld:

f5a3b3b98158f95270784f4e2788ac58.jpg

bc3f024673e9a854681de814666eecea.jpg

Dat drie kleine opdonders zo’n zooitje kunnen maken he!

En die foto van Geer (of is 't Goor?) als ie omhoog kijkt, is ook heel koddig!

Goor heeft geen pijn meer? Ja mag idd nog wel wat af.

Valt niet mee als ze allemaal bij elkaar staan, denk ik?

Hier proberen we er juist 1tje af en toe wat extra's toe te stoppen.

Dat valt in ieder geval niet mee.

De twee zusjes zijn zwáár not amused als zij even moeten wachten...

wees bevriend met kleine dingen

Geplaatst:

jeeeetjuh...doen die kleintjes dat? Hier valt het totale veld reuze mee. Het stuk waar ik modder van had gemaakt vonden ze heerlijk.

Ik hoop dat ik ze niet op een idee gebracht heb

Ons dikzakje is Goor. (ik heb niks met die mannen Geer & Goor en vind het eigenlijk een belediging voor die lieve dotten van varkens mja zo heten ze nu eenmaal).

Goor lijkt minder pijn te hebben maar ze vind het niet fijn om in haar flanken geaaid te worden, ze moppert nog wel. dus ik denk dat het nog niet helemaal goed is, maar ze heeft er niet zoveel last van dat ik een dierenarts erbij wil halen.

Ga het eten is inmiddels een heel ritueel. ik loop naar de andere kant van het veld en gooi daar klein beetje eten,

dan ren ik terug en strooi daar meer. de konijnen, schappen biggen snappen dat prima en rennen achter mij aan.

Doordat Goor zo sloom is kan de rest meer eten en als Goor dan eindelijk er is......sjees ik weer naar de andere kant van het veld . moet je geen haast hebben.

Hahahaha inmiddels weet ik ook dat mijn buren mij goed in de gaten houden want die vragen al wat ik toch aan het doen ben en geven aan zich prima te vermaken. Dan ren ik weer achter een schaap aan die zich niks aantrekt van dat mobile schapenhek en achterelkaar ontsnapt. Bob neemt een loopje en springt er op, hij heeft door dat dat net slap is en mee gaat naar de grond, zodat hij zijn beppie hoffelijk voor laat gaan terwijl hij het net laag houd voor madam.

Ook de race achter de muskus eenden aan om de vleugels te knippen zodat ze in de wei blijven bleef niet on opgemerkt.

Al met al vermaak ik de buren aardig zonder dat ik het zelf in de gaten heb

• 4 weeks later...
  • 1 maand later ...
  • 3 weeks later...
Geplaatst:

Monsters zijn het. Ze hebben net allemaal gegeten en ik sta nog een beetje te tutten in de kippen stal zie ik in mijn ooghoek.....een moord....

Ik denk nog neeeej dat zie ik niet goed. Ik loop naar buiten en bhleeeee ik zie het wel goed. Lola die bijt in de rug van de kalkoen en gaat er op staan.

Kleine cocootje komt er aan ( dat lieve kleine schattige biggetje) en pakt de kop en trekt en trekt.... Ik gil nog wat en ren er naar toe. En op moment dat ik over stroomdraad spring en er ben zijn kop en romp gescheiden.en rent cocootje trots met haar prooi weg.

Ze beginnen te schrokken en te vreten of hun leven er vanaf hangt. Gatverdegadver ik ben echt in shock dat doen mijn schatjes toch niet....datmendeni.... ik sta gewoon heel suf te kijken en doe niks terwijl ik me afvraag....wat moet ik nou doen dan.... de kalkoen is toch al dood en laat het dan niet voor niks zijn. Aan de andere kant. Te smerig voor woorden....@#$%@@ moordenaars.

Geplaatst:

Ja, varkens eten vlees. En vangen het zelf als het moet. Ik waarschuw er vaak voor. Kune's zijn op zich niet al te snel en behendig dus het kan een hele tijd (of altijd) goed gaan. Maar als ze eenmaal weten hoe het werkt dan zullen ze het vaker doen.

Sorry dat je dat zo moest zien... maar het zijn net zo min 'moordenaars' als jij als je een kip slacht om te eten die week.

Geplaatst:

Ja dat klopt idd, je had ook aangegeven dat dat bij jou ook gebeurde, dus had het aanzien kunnen zien komen.

Maar toch.....je verwacht het niet van die schattige biggies. Net zo min dat de kipjes het van mij ook niet verwachten. Dat is ook weer waar.

Ik vond het wel een heftig momentje.

• 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 maanden later ...
Geplaatst:

Komende week gaan Geer & Goor naar de slager.

2 twee die samen in het mldderbad liggen.

Dit is waar we het voor doen, een mooi leven voor een mooi en eerlijk stukje vlees.

Nu het moment daar is, heb ik wel een knoop in mijn maag.

Vandaag maar even extra genieten van de twee goedsullige lobbessen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...