Jorieke123 Geplaatst: 2 augustus 2017 Geplaatst: 2 augustus 2017 Ik wil graag een zakje zaadjes van de 'Golden Midget' watermeloen die Denieuwetuin.be verkoopt. Maar verder heb ik niets nodig dus dat wordt dan een lullige bestelling. Maar wie weet hebben jullie ook nog zaken nodig en kan ik bestellen zodat het ruim voor de MTFD wordt geleverd hier? Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Charly Geplaatst: 2 augustus 2017 Geplaatst: 2 augustus 2017 Oh leuk. Ik ga kijken! Edit: Heb gekekenBoterpeultjes en bronzen venkel wil ik wel. Suikerriet stond ook op de verlanglijst voor een bestelling bij de nieuwe tuin. Maar na lezen van jouw ervaringen (bakken vol pulp en verbrand suiker ) toch maar even niet. Quote wees bevriend met kleine dingen
Ann123 Geplaatst: 2 augustus 2017 Geplaatst: 2 augustus 2017 Ik heb hen enkele dagen geleden gemaild om te informeren wanneer de olifantenknoflook in stock zou komen maar kreeg mail terug dat emailadres niet werkte. Is de winkel nog actief? Quote
Jorieke123 Geplaatst: 2 augustus 2017 Auteur Geplaatst: 2 augustus 2017 Weet ik niet Ann, ik heb nog niet weer gemaild of besteld de laatste tijd. @Charly; laat je door mijn mislukkingen niet afschrikken hoor Bronzen venkel kan ik je ook zo wel aan helpen trouwens. Plantjes Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Ciska Geplaatst: 2 augustus 2017 Geplaatst: 2 augustus 2017 Ik misschien wat pepers....Wanneer wil je uiterlijk je betstelling doen? @Ann, hoeveel tenen OF knof wil je? Misschien kan ik je eraan helpen? Quote
Ann123 Geplaatst: 2 augustus 2017 Geplaatst: 2 augustus 2017 Da's lief, Ciska. Ik denk dat ik aan twee tenen wel genoeg moet hebben om het jaar nadien verder uit te zetten. Quote
Mellie Geplaatst: 3 augustus 2017 Geplaatst: 3 augustus 2017 Ik heb er 2 maanden geleden nog besteld en had het 2 dagen later binnen. Misschien is hun inbox te vol Ann? Aan de andere kant: in 2 maanden tijd kan behoorlijk war gebeuren natuurlijk... Quote
appelvrouw Geplaatst: 3 augustus 2017 Geplaatst: 3 augustus 2017 Hoi Jorieke, kan je dit voor mij bestellen? Radicchio-mixRaapsteeltjes Green+White Windsor, tuinboon Marina di Chioggia, pompoenBlack Jet, Edamame Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jorieke123 Geplaatst: 3 augustus 2017 Auteur Geplaatst: 3 augustus 2017 Ciska; ze leveren altijd snel, dus we hebben nog even. Neem de tijd! Tel voor jezelf ook even de bedragen bij elkaar op, van alle zakjes. Dat rekent straks wat makkelijker. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Charly Geplaatst: 3 augustus 2017 Geplaatst: 3 augustus 2017 @Appelvrouw: Black Jet. Hahahaahah. Geestig. Benieuwd of ie bevalt. @Jorieke: super cool van die bronzen venkel. Dankjewel! Dan voor mijn alleen de boterpeultjes. Da's 2,50 en laat even weten verzendkosten nog tzt. Quote wees bevriend met kleine dingen
appelvrouw Geplaatst: 3 augustus 2017 Geplaatst: 3 augustus 2017 Ja ik heb meerdere Jet`s..de Jet trail kweepeer bijvoorbeeld, en ook een zwarte bes soort ik ben er gek op 12,50 voor mij Jorieke. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Ciska Geplaatst: 3 augustus 2017 Geplaatst: 3 augustus 2017 (aangepast) Okee ff gekeken...LIJSTJE CISKA: Tabasco pepers €2.50Nepal peper €2.50Japonica striped €2.50 Totaal 7.50 €...voor mij.. 5 augustus 2017 aangepast door Gast Quote
Nat74 Geplaatst: 4 augustus 2017 Geplaatst: 4 augustus 2017 Ik wil graag:Honeynut pompoen‘New mama’ MaisMuskaataardbeiTromba d’Albenga courgetteLittle fingers aubergineMorden Midget aubergineFish peperchinese slangkomkommer €20 voor mij Quote
koolrabi Geplaatst: 4 augustus 2017 Geplaatst: 4 augustus 2017 Ik doe graag mee voor: suikermais golden midget (2,50 €)struikkomkommer bushy (2,50 €)basilicummix (2,50 €)6 moestuinpotten 1 liter, afbreekbaar (5,00 €) totaal 12,50 € Fijn geregeld zo. Ik hoop dat het lukt en bedankt. Mooi initiatief. Quote met groene groet, koolrabihttps://zolekkergezond.nl/
Jorieke123 Geplaatst: 4 augustus 2017 Auteur Geplaatst: 4 augustus 2017 Ik denk dat de verzendkosten wel snel naar pakketpostkosten gaan, maar met een leuk aantal bestellers is dat nog steeds een klein bedrag per persoon Heeft iemand trouwens die rode maïs van Denieuwetuin ? Hij is nu niet leverbaar staat er, ben er wel erg benieuwd naar. Deze: https://denieuwetuin.be/home/837-rode-suikermais-.html Of anders deze? https://denieuwetuin.be/home/798-japonica-striped.html Of ook nog deze? https://denieuwetuin.be/home/788-martian-jewel.html Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
koolrabi Geplaatst: 4 augustus 2017 Geplaatst: 4 augustus 2017 Als het vanwege mijn moestuinpotten naar pakketpost gaat, mag dat ook vervallen als dat beter is. Ik heb nog even nagelezen hoe het zit met de verzendkosten: "Potten versturen we als pakket, ongeacht het aantal € 9 per pakket. Voor een gecombineerde bestelling zaden, materiaal, boeken rekenen we maximale verzendkosten 9 euro". In neem graag mijn aandeel in deze kosten voor mijn rekening. Maar wie weet zijn er nog meer belangstellenden voor in de grond oplosbare moestuinpotten van 1 liter. Buiten de grond zijn ze 3 jaar houdbaar. Leek me wel aantrekkelijk die potten die je met voorzaai en al zo in de grond kan zetten. Quote met groene groet, koolrabihttps://zolekkergezond.nl/
angela († maart 2025) Geplaatst: 4 augustus 2017 Geplaatst: 4 augustus 2017 Die mais is leuk!Ik zal nog eens de site bekijken. Quote
Charly Geplaatst: 4 augustus 2017 Geplaatst: 4 augustus 2017 Niet met die specifieke rode mais. Wel n andere prachtig gekleurd sujet, met veelkleurige korrels. Nu ontschiet me de naam. Iets uit t Andes gebergte ofzo. Als veevoeder vonden we vorig jaar de pofmaïs veel makkelijker. Die floep je met je vingers zo van de kolf. De veelkleurige suikermaïs was bij drogen erg gevoelig voor schimmel. Tot zover mijn eerste ervaringen iig. Wij willen denk ik ook wat loefa zaad. Hangt een beetje af hoeveel oogst Jorieke nog krijgt, als in, of het de moeite waard is. We willen graag onze eigen schuur-/afwassponsjes kweken Quote wees bevriend met kleine dingen
Ciska Geplaatst: 4 augustus 2017 Geplaatst: 4 augustus 2017 Wij willen denk ik ook wat loefa zaad. Hangt een beetje af hoeveel oogst Jorieke nog krijgt, als in, of het de moeite waard is. We willen graag onze eigen schuur-/afwassponsjes kweken Hahahaha was ook mijn idee Zakje Zaden delen? Quote
Wortel Geplaatst: 4 augustus 2017 Geplaatst: 4 augustus 2017 Die loefa zou ik ook wel mee willen delen als dat kan. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 4 augustus 2017 Auteur Geplaatst: 4 augustus 2017 Van die Loefa heb ik nog zaden, afgelopen winter geoogst in China Ik heb 2 zakjes zaad, en nu dus ook 2 verschillende planten (al zie ik nog geen verschil). Even kijken of ze echt anders zijn straks, maar daar kan ik dan zaden van missen Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jorieke123 Geplaatst: 4 augustus 2017 Auteur Geplaatst: 4 augustus 2017 @Charly: ja das ook een mooie mais, ik weet welke je bedoelt. Maar bij deze die ik doorgaf is de plant zelf ook rood! Of gestreept dus, bij die laatste. Willik! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
angela († maart 2025) Geplaatst: 4 augustus 2017 Geplaatst: 4 augustus 2017 Is die andere niet Painted mountain?Daar heb ik volgens mij nog zaad van liggen. Quote
Charly Geplaatst: 4 augustus 2017 Geplaatst: 4 augustus 2017 Owwww stinkend cool van het Loefa-zaad! Echt fijn. Heel benieuwd hoe ze zich nog gaan gedragen. En of er idd toch nog verschil in de vruchten / planten optreedt. Mbt de rode mais: Aha. De hele plant! Dat is idd wel echt apart ook weer. Benieuwd hoe die uitpakt! En inderdaad painted mountain! Dank voor het herinneren van de naam. Heb er idd ook nog wat van liggen. Quote wees bevriend met kleine dingen
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.