Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Oh leuk. Ik ga kijken!

Edit:

Heb gekeken

Boterpeultjes en bronzen venkel wil ik wel.

Suikerriet stond ook op de verlanglijst voor een bestelling bij de nieuwe tuin. Maar na lezen van jouw ervaringen (bakken vol pulp en verbrand suiker ) toch maar even niet.

wees bevriend met kleine dingen

Geplaatst:

Ik heb hen enkele dagen geleden gemaild om te informeren wanneer de olifantenknoflook in stock zou komen maar kreeg mail terug dat emailadres niet werkte. Is de winkel nog actief?

Geplaatst:

Ik misschien wat pepers....

Wanneer wil je uiterlijk je betstelling doen?

@Ann, hoeveel tenen OF knof wil je? Misschien kan ik je eraan helpen?

Geplaatst:

Ik heb er 2 maanden geleden nog besteld en had het 2 dagen later binnen. Misschien is hun inbox te vol Ann?

Aan de andere kant: in 2 maanden tijd kan behoorlijk war gebeuren natuurlijk...

Geplaatst:

Hoi Jorieke, kan je dit voor mij bestellen?

Radicchio-mix

Raapsteeltjes

Green+White Windsor, tuinboon

Marina di Chioggia, pompoen

Black Jet, Edamame

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

@Appelvrouw: Black Jet. Hahahaahah. Geestig. Benieuwd of ie bevalt.

@Jorieke: super cool van die bronzen venkel. Dankjewel! Dan voor mijn alleen de boterpeultjes. Da's 2,50 en laat even weten verzendkosten nog tzt.

Geplaatst: (aangepast)

Okee ff gekeken...

LIJSTJE CISKA:

Tabasco pepers €2.50

Nepal peper €2.50

Japonica striped €2.50

Totaal 7.50 €...voor mij..

aangepast door Gast
Geplaatst:

Ik wil graag:

Honeynut pompoen

‘New mama’ Mais

Muskaataardbei

Tromba d’Albenga courgette

Little fingers aubergine

Morden Midget aubergine

Fish peper

chinese slangkomkommer

€20 voor mij

Geplaatst:

Ik doe graag mee voor:

suikermais golden midget (2,50 €)

struikkomkommer bushy (2,50 €)

basilicummix (2,50 €)

6 moestuinpotten 1 liter, afbreekbaar (5,00 €)

totaal 12,50 €

Fijn geregeld zo. Ik hoop dat het lukt en bedankt. Mooi initiatief.

met groene groet,

koolrabi

https://zolekkergezond.nl/

Geplaatst:

Ik denk dat de verzendkosten wel snel naar pakketpostkosten gaan, maar met een leuk aantal bestellers is dat nog steeds een klein bedrag per persoon

Heeft iemand trouwens die rode maïs van Denieuwetuin ? Hij is nu niet leverbaar staat er, ben er wel erg benieuwd naar. Deze: https://denieuwetuin.be/home/837-rode-suikermais-.html Of anders deze? https://denieuwetuin.be/home/798-japonica-striped.html Of ook nog deze? https://denieuwetuin.be/home/788-martian-jewel.html

Geplaatst:

Als het vanwege mijn moestuinpotten naar pakketpost gaat, mag dat ook vervallen als dat beter is.

Ik heb nog even nagelezen hoe het zit met de verzendkosten:

"Potten versturen we als pakket, ongeacht het aantal € 9 per pakket. Voor een gecombineerde bestelling zaden, materiaal, boeken rekenen we maximale verzendkosten 9 euro".

In neem graag mijn aandeel in deze kosten voor mijn rekening.

Maar wie weet zijn er nog meer belangstellenden voor in de grond oplosbare moestuinpotten van 1 liter. Buiten de grond zijn ze 3 jaar houdbaar. Leek me wel aantrekkelijk die potten die je met voorzaai en al zo in de grond kan zetten.

met groene groet,

koolrabi

https://zolekkergezond.nl/

Geplaatst:

Niet met die specifieke rode mais. Wel n andere prachtig gekleurd sujet, met veelkleurige korrels. Nu ontschiet me de naam. Iets uit t Andes gebergte ofzo.

Als veevoeder vonden we vorig jaar de pofmaïs veel makkelijker. Die floep je met je vingers zo van de kolf. De veelkleurige suikermaïs was bij drogen erg gevoelig voor schimmel. Tot zover mijn eerste ervaringen iig.

Wij willen denk ik ook wat loefa zaad. Hangt een beetje af hoeveel oogst Jorieke nog krijgt, als in, of het de moeite waard is. We willen graag onze eigen schuur-/afwassponsjes kweken

Geplaatst:
Wij willen denk ik ook wat loefa zaad. Hangt een beetje af hoeveel oogst Jorieke nog krijgt, als in, of het de moeite waard is. We willen graag onze eigen schuur-/afwassponsjes kweken

Hahahaha was ook mijn idee

Zakje Zaden delen?

Geplaatst:

Owwww stinkend cool van het Loefa-zaad!

Echt fijn. Heel benieuwd hoe ze zich nog gaan gedragen. En of er idd toch nog verschil in de vruchten / planten optreedt.

Mbt de rode mais: Aha. De hele plant! Dat is idd wel echt apart ook weer. Benieuwd hoe die uitpakt!

En inderdaad painted mountain! Dank voor het herinneren van de naam. Heb er idd ook nog wat van liggen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...