Geplaatst: 4 augustus 20178 j Wat leuk dat Loefazaad! Ik zou dat ook wel willen proberen om er sponsjes van te maken [emoji4]
Geplaatst: 5 augustus 20178 j Super Jorieke, ik ben beninieuwd naar je bevindingen straks....grappig je eigen sponsjes kweken Even over die mais...die met dat gestreepte blad (I heb toch even gespiekt) maar daar staat onder "voor de sier" ....is de rode mais dan toch nog gewoon te gebruiken voor bijvoorbeeld maiskoekjes of voor een stelletje hongerige cavia's? Die net doen alsof ze nooit eten krijgen?
Geplaatst: 5 augustus 20178 j Auteur Ze vallen in de categorie 'pof-, en meelmaïs'. https://denieuwetuin.be/76-pof-en-meelmais Ik denk dat ze bedoelen dat de plant sierlijk (dus voor de sier) is. Niet dat de kolven niet eetbaar zijn. Je kunt ze drogen en dan inderdaad meel van malen voor brood enz. of aan dieren voeren ja. Ik zou ze zelf voor meel telen dan. Ik weet niet wat de opbrengst per plant is, maar dat zien we dan wel weer. Ik vind normale maïsplanten al mooi, een ander kleurtje zou nog leuker zijn Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 5 augustus 20178 j Een beetje voor ons en een beetje voor hun.... Doe maar een zakje voor mij dan...ben er eigenlijk wel benieuwd naar. Ik zet er gewone suikermaïs naast (nou ja, niet naast maar er wel bij ) en daar heb ik nog zaden van. Lijstje aangepast (berichten pag 2)
Geplaatst: 6 augustus 20178 j Oooh rode suikermais Ik wil wel meedoen, maar wanneer ga je bestellen Jorieke? Ik ben zo nog even een paar weken weg en weet niet of ik er voor die tijd nog aan toe kom om de website door te spitten.
Geplaatst: 6 augustus 20178 j Oooh rode suikermais Ik wil wel meedoen, maar wanneer ga je bestellen Jorieke? Ik ben zo nog even een paar weken weg en weet niet of ik er voor die tijd nog aan toe kom om de website door te spitten. Kom je ook naar de MTFD Anna?
Geplaatst: 6 augustus 20178 j Dan heb ik nog even, dankje Jorieke Uiteraard kom ik Angela, maar ik vind dat er elke keer zo vroeg al met lijstjes e.d. wordt begonnen. Is niet zo leuk voor wie niet komt als het forum bijna een heel jaar vol staat met mtfd-dingen. Het is nu net augustus, mtfd is pas in oktober. Ik kijk er later wel eens naar.
Geplaatst: 7 augustus 20178 j Nee daar ging het niet om ik had je al wel langs zien komen toen we het hadden over een datum maar sinds niet meer dus ik dacht misschien kun je die dag niet.Leuk dat je er ook weer bij bent met of zonder krukken
Geplaatst: 14 september 20178 j Auteur Ja jammer he? Ik ga wel voor de gestreepte meelmaïs. Ik ga dit weekend bestellen! Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 14 september 20178 j Ik sla over, wel wat dingen gezien die ik leuk vind maar er ligt nog zoveel.
Geplaatst: 14 september 20178 j Auteur Hoe komen de zaadjes dan bij jou Niika? Neemt Wortel ze voor je mee? Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 14 september 20178 j Hoe komen de zaadjes dan bij jou Niika? Neemt Wortel ze voor je mee? Dat moet ik nog vragen hihi. Wil alleen wat zaadjes dus anders kunnen ze ook in een vlop. Betaal ik dan natuurlijk. Maar ik zal eerst lief kijken naar @Wortel, of er nog wat zaadjes naast de kaas passen
Geplaatst: 15 september 20178 j Ja jammer he? Ik ga wel voor de gestreepte meelmaïs. Die japonica striped is wel mooi ja Zou die echt alleen voor de sier zijn? Het meeste wat ik wil is niet op voorraad helaas, dus een kort lijstje:Biet Mc GregorShiso of perillaSpigariello= 3x 2,50 = 7,50
Geplaatst: 16 september 20178 j Vandaag ga je bestellen hè? Ik maak nog heel even snel een rondje! (Dus op dit bericht komt zo een Edit )Hier is de Edit! Mijn def lijstje is dan - Boterpeultjes- Honeynut Dat is 5,00 totaal Oh Jorieke, als er teveel belangstellenden zijn voor je Luffa's, dan vinden we het vast allemaal ook geen probleem om n zakje te kopen en te delen ofzo! (Hoe gaat het met ze trouwens?) wees bevriend met kleine dingen
Geplaatst: 16 september 20178 j Auteur Ik zal even kijken hoeveel zaden ik heb nog, en anders zitten er weer verse zaden in mijn vruchten Ik heb hier een update geplaatst: nieuwe-uitdaging-loefa-t3095.html Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 19 september 20178 j Auteur Zo... ooit wel eens voor 100 euro aan zaden besteld in 1 keer? Ik nu wel jammer dat ik ze straks weer weg moet geven.... Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 19 september 20178 j Misschien kun je bestsellersloon vragen, 1 zaadje per zakje. Veel dank iig. Zie ernaar uit! wees bevriend met kleine dingen
Geplaatst: 20 september 20178 j Auteur Het is al binnen! De moestuinpotten, en mijn eigen 4 zakjes zaad staan niet op de foto (mocht je het aantal zakjes tellen...) Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 20 september 20178 j Mooi al die schone vers gevulde zakjes met de mooiste zaadjes. Krijg er nu al weer zin in. Dank voor de bestelling. Op de MTFD in oktober neem ik alles graag in ontvangst. met groene groet, koolrabihttps://zolekkergezond.nl/
Geplaatst: 20 september 20178 j Super zeg! Ik zie daar mijn Marina di Chioggia..blij ben ik We kunnen er wel even mee kwartetten de 15e..dwz als er genoeg zaadjes in de zakjes zitten wil ik graag wat met anderen wat ruilen. Charly: help me herinneren dat ik je wat zaadjes van de Marina geef. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.