Geplaatst: 10 september 20187 j Ik bestel graag mee! En wel het volgende: Courgette Baby Bush MarrowChinese slangenkomkommerAubergine astrakomSugarsnap opal creekPaprika orange lunchboxPaarse peultjesAlfalfa Voor alles geldt: ik doe graag samen, aangezien ik tuinier in bakken en toch niets heb aan heel veel van alles, voor de meeste soorten geldt dat ik ook met de helft of zelfs een kwart al meer dan genoeg heb. Dat betekent denk ik dat ik de chinese slangkomkommer en aubergine astrakom met appelvrouw kan delen? Als er nog liefhebbers zijn om andere van deze lijst samen met mij te doen, graag. EDIT: chinese slangenkomkommer van de lijst verwijderd. 11 september 20187 j aangepast door Gast * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 10 september 20187 j Prima laten we die twee samen delen..CC dat betekend dat je DEZE TWEE van mijn lijstje afkan halen. Neem en betaal ik de helft aan Tanja. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 11 september 20187 j Jet en Tanja,Ik heb nog een zakje (gekocht) zaad van Chinese slangen liggen (van vorig jaar)....mogen jullie samen delen.....kunnen jullie daarvoor iets anders leuks uitzoeken @cup....ik wil ook nog ff neuzen....laat wel even horen wat precies.....wanneer ga je bestellen?
Geplaatst: 11 september 20187 j Super, dat scheelt weer kosten, dus wat mij betreft heel graag! Appelvrouw is dat ook oke voor jou? - inmiddels in ander topic ja gekregen, dus chinese slangenkomkommer kan van de lijst. * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 11 september 20187 j Ik ga de 21 / 22 ste bestellen dus als iedereen de bestelling voor die tijd doorgeeft komt het goed
Geplaatst: 13 september 20187 j Ik bestel graag mee! En wel het volgende: Courgette Baby Bush Marrow Voor alles geldt: ik doe graag samen, aangezien ik tuinier in bakken en toch niets heb aan heel veel van alles, voor de meeste soorten geldt dat ik ook met de helft of zelfs een kwart al meer dan genoeg heb. . Hai Tanja, Zou ik misschien een paar zaadjes van de courgette mogen? Geen idee hoeveel erin zitten, maar ben al heel blij met 2!
Geplaatst: 13 september 20187 j Mellie, er zitten maar twaalf zaadjes in een pakje dus dat gaat hard. Zullen we anders gewoon samen doen, jij zes en ik zes, en dan de kosten delen? Ik heb ook niet zo heel veel nodig. Met zes zaadjes moet er toch iets lukken de komende seizoenen, hoop ik. De pakjes kosten €2,50. En anders moet je gewoon geduld hebben tot volgend jaar, als het aanslaat hoop ik dan zelfgewonnen zaad te hebben, dat kost niks . * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 13 september 20187 j Oeh je hebt gelijk dat gaat zo wel erg hard dan. Is goed om te delen, doen we samsam. Groetjes en fijne dag!
Geplaatst: 13 september 20187 j Cup...je mag voor mij wel bestellen:- lollo di vino- doorlevende spinazie- Landkers-mais “new mama”
Geplaatst: 17 september 20187 j Geweldig initiatief. Ik ben de krochten van de nieuwe tuin even ingedoken en wil erg graag: Aubergine - early black eggPuntarellaEetbare lupine'Usui’ bladtop-erwtenHon tsai taiShungikuQuinoa Cherry VanillaPopping Sorghum Ik heb er misschien overheen gelezen, maar hoe doen we dat met de betaling? Kan ik het bedrag voor mijn bestelling aan jou overmaken Cupcakeje? Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier.
Geplaatst: 17 september 20187 j Hai hai, Een kleine wijziging in mijn bestelling. I.p.v. 1 x peterselie erwt, 2 x graag bestellen voor me. Kennelijk meer liefhebbers van, dus moet delen. Spitskool gaat naar de mtfd neemt alles voor me mee. Thanks Spitskooltje! Tomaat travelBiet albina (Staat als witte bietjes in de lijst)Biet crapandine 2 x Peterselie erwt Crown peaPompoen valencianoZinnia mix luxueus rood Soya chiba green €22,50 in totaal & Helft courgette van Tanja €1,25 = €23,75 Stuur me een tikkie wanneer je de bestelling hebt gedaan. Dan betaal ik het direct. Hoef jij ook niet zo lang met een gat in je portemonnee te zitten Je moet al heel wat voorschieten als ik de liefhebbers zie!
Geplaatst: 17 september 20187 j Ik regel inderdaad de betalingen. Ik wacht nog op een paar dames die aangegeven hebben wel mee te willen bestellen maar die nog met hun lijstje bezig zijn. Dames kunnen jullie het allemaal voor vrijdag doorgeven? Dan kan ik vrijdag aan iedereen de kosten door sturen en de betalingen gegevens en dan kan ik , zaterdag bestellen.
Geplaatst: 17 september 20187 j Auteur Ok ik heb nog even wat mensen zitten opjagen en ik heb een bestelling! radicchio ‘Orchidea’Kakai dragon's tongue/ gestreepte rucola uien-mengsel Blauw-Maanzaad papaver 2x ‘New mama’ groene naaldboontjes 2x moneymaker gele goudsbloem Empress of India griekse oregano titan peterselie koriander paarse basilicum fenegriek (kiemgroente)mierikswortel (kiemgroente)klaver (kiemgroente)aardbeimelde miniblad-spectrummixMinibell paprika vast bonenkruid gele bietjes Dat is als het goed is bij elkaar 60 euro en het is voor 3 personen, dus dat zorgt voor nog lagere verzendkosten per persoon Ik betaal je het bedrag gewoon, ik regel dan met mijn buurvrouw en broertje wel dat zij mij weer betalen Alleen de bovenste 5 zaken zijn voor mijzelf, dus ik kan weinig tot niets delen met andere bestellers, qua zaden. Sorry. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 17 september 20187 j Ja lijstje is klaar. Winterharde slamixTuinmelde in kleurChinese slangkomkommerBladmosterd mixPatisson PanacheTondo de niceBaby Bush MarrowBennings Green tintGoudsbloem orange flashbackRed GemRoomse kamilleCitroen Eucalyptus Paprika tomatenMartin AmishDubbele zonnebloemIrish eyesDoorlevende spinazieHinona Kabu raapCime di rapa broccolettoLente uitjes mixCitroenkorianderMottenkruidOlifantenlookChinese GiantStriped CavernPak choy Ching-chiang (Minnesota midgetSweet granite) Check ik deze week nog of ik die al heb, ben nog opzoek naarDeepest Black tomaat en Nine Star Perennial, heeft iemand zaadjes over.
Geplaatst: 18 september 20187 j Cup....kun je de “Griekse oregano” nog aan mijn lijstje toevoegen? Dat is echt het laatste.
Geplaatst: 18 september 20187 j @Mikki kwam je naar de Moestuinforum dag? Aangezien je daar niet staat aangemeld. You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Geplaatst: 18 september 20187 j De bestellingen zoals ik deze nu binnen heb. inclusief alle doorgegeven wijzigingen. Als jullie delen met zaadjes dit graag zelf regelen met betalingen er doen al meer mensen mee dan ik had verwacht dus anders is dat echt niet meer bij te houden voor mij. Als iedereen dit voor vrijdag kan controleren. Dan kan ik vrijdag alle prijzen doorgeven en de betaling gegevens. Prettig gestoord opal creek Nashueda Mais glass gem, roodbloeiende tuinbooncoco rubico boon, rode wortels, Paarse parika oda, Paprika tomaten , dubbele zonnebloem, snijzonnebloem kruidenvrouwtje Rainbow incaGlass Gem Appelvrouw Kervel, Cascadia sugar snapsKakai -naaktzadige pompoen Mellie: Tomaat travelBiet albina (Staat als witte bietjes in de lijst)Birt crapandine2x Peterselie erwtCrown peaPompoen valencianoZinnia mix luxueus rood Soya chiba green Tanja: Courgette Baby Bush MarrowAubergine astrakomSugarsnap opal creekPaprika orange lunchboxPaarse peultjesAlfalfa Ciska- lollo di vino- doorlevende spinazie- Landkers-mais “new mama”- Griekse oregano spitskool:Aubergine - early black eggPuntarellaEetbare lupine'Usui’ bladtop-erwtenHon tsai taiShungikuQuinoa Cherry VanillaPopping Sorghum Jorieke + 2 ( betaling via jorieke) radicchio ‘Orchidea’Kakai dragon's tongue/ gestreepte rucola uien-mengsel Blauw-Maanzaad papaver 2x ‘New mama’ groene naaldboontjes 2x moneymaker gele goudsbloem Empress of India griekse oregano titan peterselie koriander paarse basilicum fenegriek (kiemgroente)mierikswortel (kiemgroente)klaver (kiemgroente)aardbeimelde miniblad-spectrummixMinibell paprika vast bonenkruid gele bietjes ik bestel zelf: pink half runner beans, pink popcorn Anna:Edamame AgateRode suikermaisLong red Florence ui Lente-uitjes-mixRoodgetinte NZ spinazieKcoito Quinoa Mikki jouw heb ik niet op de lijst gezet. Dit is alleen voor mensen die naar de MTFD komen of regelen dat iemand anders het daar voor ze ophaalt. Ik heb van jou geen aanmelding gezien voor de MTFD en ook geen berichten gezien dat iemand anders het op komt halen die dag. Als dit wel zo is laat het dan nog even voor vrijdag weten dan kan je nog mee in de bestellingen. Het zelfde geld voor iedereen die nog bezig is met zijn lijstje. graag morgen of overmorgen nog doorgeven dan kan ik vrijdag alles in orde maken. Momenteel kunnen we de verzendkosten al met zijn 12e delen dus dat scheelt een hoop 20 september 20187 j aangepast door Gast
Geplaatst: 19 september 20187 j Ik wil graag een zakje Kakai -naaktzadige pompoen- erbij CC kan dat? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 19 september 20187 j Auteur Volgens mij klopt die van mij wel ja Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 19 september 20187 j Hier klopt het ook, sterkte met bestellen en uitzoeken pfft.Ik ben je iig heel dankbaar! Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.