Goldfish Geplaatst: 15 september 2017 Auteur Geplaatst: 15 september 2017 1x Rabarber plant genoteerd, Nausauda. Ras/herkomst onbekend. Roodstelig. Quote
koolrabi Geplaatst: 15 september 2017 Geplaatst: 15 september 2017 Mocht je toevallig nog een rabarberplantje hebben (ik zag het niet op je lijstje) dan heb ik wel interesse in die roodstelige. Ik heb knoflook voor je, meer dan genoeg besteld, een paar soorten. Quote met groene groet, koolrabihttps://zolekkergezond.nl/
Goldfish Geplaatst: 23 september 2017 Auteur Geplaatst: 23 september 2017 @ Koolrabi, dat wordt geregeld! Knoflook is welkom, ook al heb ik nu al heel veel binnengekregen met andere ruils. Dat wordt mij wat komende zomer. Quote
Goldfish Geplaatst: 26 september 2017 Auteur Geplaatst: 26 september 2017 Huidige planning is dat ik vrijdagochtend 13 oktober naar Vreeken ga dus wie nog wat wil bestellen.... die roept maar. Quote
Goldfish Geplaatst: 26 september 2017 Auteur Geplaatst: 26 september 2017 Op de heenweg pik ik trouwens een partijtje potten op, zowel rond en vierkant in diverse maten..... nu heeft Bit ook mooie dingen in de aanbieding, maar mocht je nog meer willen hebben... ik zal later deze week een lijstje publiceren. Quote
Charly Geplaatst: 27 september 2017 Geplaatst: 27 september 2017 Aha. Nou dat is wel een heel fijn aanbod Goldfish. Ik bestel normaal bij vd Wal, want lekker snel geleverd, maar als jij langs gaat bij Vreeken, dan duik ik graag nog even in hun aanbod. Kom er nog op terug bij je. Maar super fijn iig! Quote wees bevriend met kleine dingen
angela († maart 2025) Geplaatst: 27 september 2017 Geplaatst: 27 september 2017 Oh toch naar Vreeken dan ga ik even kijken wat ik wil.Dan laat ik ook nog even weten van fruitbomen.net Quote
Ciska Geplaatst: 27 september 2017 Geplaatst: 27 september 2017 Vincent, zou je voor mij een zakje zaden van zeekraaltjes mee willen nemen bij Vreeken vandaan? Ik wil na die foto's toch een poging wagen met zaden van Vreeken.....bij gebrek aan verse zaden Quote
Nasuada Geplaatst: 28 september 2017 Geplaatst: 28 september 2017 Staat nog een vraagteken achter onze deal , maar wat mij betredt staat die als een huis. Quote https://www.deblijehoeve.nl/
Goldfish Geplaatst: 3 oktober 2017 Auteur Geplaatst: 3 oktober 2017 Verse kweeperen gevraagd (6 stuks) om mijn schoonmoeder te plezieren! Kan er op t complex ook wel plukken denk ik, maar het is een extra optie om een ruil rond te maken! Quote
Goldfish Geplaatst: 3 oktober 2017 Auteur Geplaatst: 3 oktober 2017 (aangepast) Vreeken: ik ga zeker langs, maar naast vrijdag 13 oktober is woensdag 11 oktober voor mij een andere optie in mijn agenda geworden. Ik wil daarom de bestellingen uiterlijk komend weekend binnen hebben! Bij bestellingen liefst het "vreeken nummer" noteren zoals bv 053000 bij de BOSBES, BLAUWE . In dit winkel zijn de schappen deels naar thema en deels naar dit soort nummers ingedeeld. 3 oktober 2017 aangepast door Gast Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 3 oktober 2017 Geplaatst: 3 oktober 2017 Ik heb hier al een lijstje liggen nog even zien of ik nog iets leuks erbij zie. Quote
appelvrouw Geplaatst: 3 oktober 2017 Geplaatst: 3 oktober 2017 Je kan bij Vreeken ook je bestelling doen en optie ophalen kiezen zag ik, dan ligt het dus allemaal klaar? Is dat handiger? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Goldfish Geplaatst: 3 oktober 2017 Auteur Geplaatst: 3 oktober 2017 Dat is nog handiger (dan moet ik je naam/achternaam weten etc) , maar als t kort dag is, zal het vast nog niet klaar liggen. Quote
appelvrouw Geplaatst: 3 oktober 2017 Geplaatst: 3 oktober 2017 Ok ik ga morgen even kijken of ik kan zien, als ik morgen bestel, ze het volgende woensdag klaar hebben liggen.. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
angela († maart 2025) Geplaatst: 3 oktober 2017 Geplaatst: 3 oktober 2017 Dit jaar heb ik helaas geen kweeperen.Ik kan denk ik wel aan Japanse komen? Quote
Goldfish Geplaatst: 3 oktober 2017 Auteur Geplaatst: 3 oktober 2017 Dank voor het aanbod. Zal t voorleggen aan mijn schoonmoeder, maar wat de boer(in) niet kent.. Ik kijk komend weekend eerst wel ff bij een buurtuin op t complex. Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 3 oktober 2017 Geplaatst: 3 oktober 2017 Stoofperen heb ik wel? Quote
Goldfish Geplaatst: 3 oktober 2017 Auteur Geplaatst: 3 oktober 2017 Dat is lief Angela van je, maar niet nodig. Ze heeft een boomgaardje met 12 oude appel en peren rassen, maar gebruikt kweeperen altijd voor de smaak en pectine. Quote
Ciska Geplaatst: 4 oktober 2017 Geplaatst: 4 oktober 2017 Hey Vincent, De bestelling bij Vreeken...Ik heb het even nagezocht :Het is zeekraal, EuropeseSalicornia Europaea zakje 2 gram€4.95 Ik wil nog wel even bellen net als Jet of ze het klaar kunnen leggen, wil je het geld overgemaakt van te voren? Wil je dan even een pb sturen met je rekeningnummer...kan ik het overmaken. Quote
Goldfish Geplaatst: 4 oktober 2017 Auteur Geplaatst: 4 oktober 2017 Orders Vreeken: pas betalen wanneer ik ze ECHT in bezit heb. Dus overmaken wanneer ik geweest ben, of cash op de MTFD. Quote
Goldfish Geplaatst: 5 oktober 2017 Auteur Geplaatst: 5 oktober 2017 Twijfelt iemand nog over de haalservice Fruitbomen.net? Komende zaterdag zou voor mij een goed moment zijn om even langs te rijden. Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 5 oktober 2017 Geplaatst: 5 oktober 2017 Ok probeer dadelijk even lijstje te sturen voor Vreeken en Fruitbomen ik was tovallig net aan het kijken.Lijstje van Vreeken was namelijk iets te lang geworden, moet wat af. Quote
Goldfish Geplaatst: 6 oktober 2017 Auteur Geplaatst: 6 oktober 2017 Aanbod kweekpotten: 18 stuks rond, 37 x 32 (h) cm.- 25 stuks rond, 27 x 25 (h) cm.- 12 stuks rond, 18,5 x 18,5 (h) cm. - 33 stuks vierkant, 25,5 x 25,5 x 27 (h) cm.- 25 stuks vierkant, 15 x 15 x 20,5 (h) cm.- 24 stuks vierkant, 19,5 x 19,5 x 22,5 (h) cm. - 25 stuks rond met gaatjes (vijver/hydro/dwc), 14 x 10 (h) cm Ik heb meer dan genoeg knoflook, dus of ik geef je nu de potten in ruil voor een deal in het voorjaar. Of ik vraag er een klein geld bedrag voor. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.