Jump to content

Featured Replies

Posted

Hey Hey,

Ik heb de bestelling gisteren opgehaald vanuit Wolfheze, was trouwens een erg leuke fair..ben ook meer te weten te komen hoe ik mijn appelbomen moet snoeien en over allerlei ziekten en plagen die de bomen teisteren. Al heb ik trouwens alleen maar last van schurft en monilla...ik vind dat al meer dan genoeg

Maar goed de knoflook bestelling....

Ik persoonlijk vind de bollen erg klein...dat kan te maken hebben met de teelt...zij schijnen op zandgrond te zitten. Kees had ook "maar" 4 soortje mee. terwijl zij adverteren met 30? Of zo? Iemand die voor de kraam stond gaf al aan dat er vorig jaar wel veel meer keuze was....ik heb zon vermoeden dat het voor hun geen goedknoflook jaar is geweest.

De knoflook tenen daarentegen zijn wel redelijk aan het formaat.

Een probleem is dat sommigen van de knoflookbollen " Favori" verschimmeld zijn. Het gaat om 7 of 8 bollen. Waarschijnlijk is de bestelling eerder ingepakt en hebben de knoflookbollen in een dichte niet ventilerende ruimte gezeten. De rest van de knoflook is volgens mij wel in redelijke conditie..

Ik ga hierover vandaag even contact opnemen met Eenmslook....en houd jullie op de hoogte.

Edited by Guest

• Author

Ach druk

Nog even afwachten, ze hebben nog niet gereageerd....

Hoop voor ons dat ze inderdaad andere bollen opsturen....anders zou het wel heeel ***lig zijn...

He getsie, ik lees dit nu pas. Jammer dat dat zo is, mijn ervaringen met hen zijn beter daarom durfde ik ze ook aan te raden. Nog geen nieuws?

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

• Author

Owww sorry beetje druk hier met het bouwen van het nieuwe onderkomen voor de cavia's.

Maar via mail al contact gehad en ze leveren donderdag 7 of 8 nieuwe bollen af. Moesten toch hier in het Noorden zijn.

Super service hoor...Kees gaf wel aan dat deze bollen wel wat kleiner waren, dus ook kleinere tenen..

Dus jullie krijgen allemaal de knoflook die je besteld hebben...

En toch denk ik dat ze een slecht knoflookjaar hebben....gewoon omdat ik dat gevoel heeel sterk heb

Ok..in ieder geval een goede service!

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

• Author

Kees en co zijn langsgeweest en hebben de knoflook afgeleverd aan huis nog wel

Het blijkt dus dat de gehele oogst van de flavor niet naar verwachting en zijn de laatste bollen ook bij hun verschimmeld. Zij gaven dus ook aan dat de kans groot is dat de flavor er volgend seizoen dan waarschijnlijk ook uit gaat.

Zij hebben dus nu kosteloos knoflookbollen afgeleverd van twee andere soorten ophio en de purple glaizier...

Dus nogmaals een super service van Eemslook bedankt.

Ik heb inmiddels iedereen die dit betreft een pb geschreven..