Waaslander Posted December 5, 2017 Share Posted December 5, 2017 Ben op zoek naar kiemkrachtige zaden van deze courgette . Heeft er iemand zaden over want worden niet zoveel aangeboden en kiemkracht van de aangeboden zaden ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koolrabi Posted December 5, 2017 Share Posted December 5, 2017 Ik heb dit jaar zaden verzameld van de long green trailing. Ik heb er genoeg dus je kunt er wel wat van krijgen. Maar ik kan verder geen andere garantie geven dan dat ik mijn best heb gedaan deze niet te laten kruisen. Ik heb de laatste vrucht lang laten doorgroeien. De zaden zien er redelijk uit. Als je me een pb stuurt met adres dan kan ik je wat sturen. Quote met groene groet, koolrabihttps://zolekkergezond.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
TomP Posted December 5, 2017 Share Posted December 5, 2017 Dag Waaslander, Ik kocht 2 weken terug een pakje, er zitten er 10 in dus teveel voor mij alleen...Zaadjes zijn nieuw dus groeikracht en raszuiverheid zouden moeten gegarandeerd zijn. Indien gewenst dan mag je er gerust een aantal hebben, hoeveel had je in gedachten? Als je me uw gegevens doorstuurt dan komen ze er aan. Groeten, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Waaslander Posted December 6, 2017 Author Share Posted December 6, 2017 Bedankt beiden , Jullie zouden beiden een privé bericht moeten hebben . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TomP Posted December 6, 2017 Share Posted December 6, 2017 Dag Waaslander, PB beantwoord. Groeten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts