Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Namen zijn altijd intresant. Ik zal ze ook nog even opzoeken met foto van de verpakking. Als het je lukt zou ik die donker rode tegen zwart aan graag ruilen en de witte eigenlijk ook wel ik ben denk een beetje dahlia verslaafd

Geplaatst:

Ik probeer het ook op zijn manier. Bij mij komen er nu knoppen op de wortels dus ben heel benieuwd ik heb de foto’s van de dahlia’s toegevoegd. Daarnaast heb ik nog een mix van dahlia’s gekocht bij de action en bij de kaufland. Daar kunnen allerlei kleuren inzitten dus dat zouden verrassingsstekjes worden

Geplaatst:

Ik eb diverse kleuren daglelies (hemerocallis) staan. Van de strawberry candy mag wel een stuk af, en ik heb een oranje achtige, daar kan ook wel een stukje af.(ik ga even opzoeken hoe die heet)

Strawberry candy:Oakes-Daylilies-Strawberry-Candy-daylily-00347911521790058.jpg

• 2 weeks later...
Geplaatst:

Ik neem van de week stekken van de daliahs “Osirium” , Edinburgh en “Amelia”. Die laatste is van een mix en pompon vorming. Die kan roze, wit of rood zijn....is dat goed?

Geplaatst:

Ow super gaaf ! ik vind ze alle die prachtig. En bij de amelia maakt het niet uit welke eruit komt. Ik heb een dahlia pooh voor je gestekt. Ik heb ook een dahlia Aztec stek als je die wilt ? En een dahlia single Kiss orange stek ik van de week voor je die is bijna zover. Heb nog een mix stek maar daar kan elke kleur uitkomen

Geplaatst:

Er is nog niks boven. Zal hem morgen op een warmte matje zetten dan schiet het misschien meer op. Maar dan is het dus wel nog een echte zaailing

Geplaatst:

Vrijdag zet ik de laatste dingen klaar. Dus als je nog iets zoekt laat het weten, mochten er ruilingen opstaan die niet kloppen wil je dat ook laten weten ? Vrijdag middag gaat de lijst dicht

Geplaatst:
Ik heb belangstelling voor je drie thijmsoorten.

Ik heb waarschijnlijk wel pioenstruik (knalroze). Zoek je dat of wil je juist zachtroze?

Het spijt me heel erg, maar ik kan toch niet naar de MTFD komen. (ik ga onverwachts op vakantie).

Ik vind het vervelend dat je nu voor niets stekjes hebt gemaakt en dat je je pioenstruik misloopt.

Hopelijk gaat het me volgende keer wel lukken en kunnen we dan ruilen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...